تعطیلی و کاهش ساعت کار پاساژها و بانک‌ها تصویب شد(جزئیات)

بانک

بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی بانک ها در روزهای پنجشنبه تا پایان مرداد تصویب شد و ساعت کار پاساژها نیز در تمام روزهای هفته کاهش یافت.

به گزارش کاماپرس، بر اساس مصوبه ستاد کرونا و ابلاغیه بانک مرکزی بانک ها موظف به تعطیلی یک روز در هفته شده اند.

بانک مرکزی در اطلاعیه ای در این مورد چنین اطلاع رسانی کرده است؛ با توجه به تصمیم هیأت دولت مبنی بر تعطیلی بانک‌ها در روزهای پنج شنبه تا آخر مرداد ماه ۱۴۰۰، این مصوبه از روز پنجشنبه 17 تیرماه 1400 اجرایی است و شعب بانک‌ها تعطیل خواهند بود.

ضمنا نقل و انتقال بین حساب ها و بانک ها نیز میسر نخواهد بود چرا که سامانه‌های بین‌بانکی ساتنا و چکاوک نیز در روزهای پنج‌شنبه و از جمله امروز ۱۷ تیر ماه کار نخواهند کرد و سامانه پایا مطابق روزهای تعطیل فقط با یک سیکل کار می‌کند.

با این حال سامانه سپام ریالی در روز ۱۷ تیر ماه فعال است و تمدید ضمانت‌نامه‌هایی که سررسید آنها فرارسیده است امکان‌پذیر خواهد بود.

آریاک سفر

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

پاساژها تا ساعت 6 عصر مجاز به فعالیت هستند

از سوی دیگر مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه تا پایان مردادماه، پنجشنبه‌ها ادارات و سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و سایر نهادهای عمومی تعطیل هستند، اظهار داشت: واحدهای صنعتی که دارای مولد خود تأمین برق هستند در سقف برق تولیدی واحد خود، امکان مصرف برق دارند و برق مازاد آنها را شرکت توانیر به نرخ ۳,۸۰۰ ریال به ازای هر کیلووات ساعت خریداری می‌کند.

سخنگوی صنعت برق در مورد پاساژها و مال ها نیز گفت: ساعت خاتمه کار مراکز تفریحی و تجاری تا پایان مرداد ماه ساعت ۱۸ تعیین شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز