تعطیلات عید فطر 1400 ؛ خروج از تهران با خودروی شخصی از کی ممنوع است؟

ممنوعیت خروج از تهران در هفته پیش رو قبل از آغاز تعطیلات عید فطر آغاز می شود.

به گزارش کاما پرس، دکتر علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: در ستاد ملی کرونا مقرر شد ورود و خروج در تمام راه‌های ارتباطی از ساعت 12 روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت ممنوع باشد.

شایان ذکر است پیش از این نیز قرار بود از 21 فروردین ماه ممنوعیت خروج خودروهای با پلاک شخصی از تهران با شدت و جدیت اعمال شود . این موضوع را سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راه نیز اعلام کرده و افزوده بود خروج از تهران با خودروی شخصی که پلاک پایتخت را دارد ممنوع است و با جریمه ۱ میلیون تومانی مواجه می شود.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

با این وجود گزارش های دریافتی از مبادی خروجی تهران – آزادراه تهران به قم، جاده چالوس، آزادراه تهران به شمال ، جاده دماوند و فیروزکوه ، آزادراه پردیس و … حاکی از آن است که محدودیت خروج از تهران برای خودروهای پلاک بومی به صورت جدی اعمال نشده است.

آریاک سفر

حال باید منتظر ماند و دید ممنوعیت خروج از تهران برای خودروهای با پلاک بومی در تعطیلات عید فطر که قرار است از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 به مدت 4 روز برگزار شود با جدیت اجرا خواهد یا خیر.

شایان ذکر است از استان های شمالی نیز خبر رسیده که با توجه به اینکه بیشتر شهر‌های استان مازندران در وضع نارنجی کرونایی قرار دارند ورود خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی به این استان ممنوع است.

اخبار مهم  را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز