تعریف جالب عادل فردوسی پور از گل مهدی طارمی

لست سکند

بعد از تعریف و تمجید رسانه های خارجی از گل قیچی مهدی طارمی به چلسی، عادل فردوسی پور مجری محبوب هم نظر جالبی درباره این گل خاص و سخت دارد.

به گزارش کاماپرس، گل قیچی برگردان مهدی طارمی بازیکن تیم پورتو از روز گذشته در صدر خبرهای ورزشی مهم جهان قرار دارد. تیم پورتو نتوانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، اما مهدی طارمی در لیست بازیگران ایرانی قرار گرفت که با قیچی برگردان به تیم چلسی انگلیس گل زده اند.

قبل از مهدی طارمی ، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم برایتون انگلیس با یک ضربه برگردان دروازه این تیم را باز کرده بود.  گل مهدی طارمی در دقیقه ۹۰ بازی مقابل چلسی سر و صدای زیادی به پا کرد، با اینکه توماس توخل سرمربی چلسی گل طارمی را را شانسی توصیف کرد، اما بسیاری از کارشناسان ورزشی از این قیچی برگردان به عنوان یک سوپر گل تمرین شده یاد کردند، و گلی که زدن آن کار هر کسی نیست.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

طارمی آدم بی خیالی است

راز آسمان پایتخت

عادل فردوسی‌پور گزارشگر سابق فوتبال هم اعتقاد دارد مهدی طارمی همیشه عادت به انجام دادن کار سخت‌تر دارد. او درباره گل مهدی طارمی به چلسی می‌گوید: «یکی از بهترین کامنت‌هایی که درباره مهدی طارمی استفاده کرده‌ام، تشبیه‌اش به دکتر جکیل و مستر هاید (فیلمی در ژانر ترسناک و علمی- تخیلی به کارگردانی ویکتور فلمینگ) است.

واقعا مهدی برای من دکتر جکیل و مستر هاید است. در یک بازی، موقعیتی را که هر بازیکن معمولی ممکن است گلش کند، خراب می‌کند ولی در یک بازی هم توپ‌هایی را گل می‌کند که بازیکن‌های بزرگ هم ممکن است گلش نکنند، مثل همین گلی که به چلسی زد. کلا آدم بی‌خیالی است.»

فردوسی پور در ادامه می گوید:«شاید این ویژگی منفی به‌نظر بیاید ولی خیلی وقت‌ها هم مثبت است. تقریبا همه کارهایی که احساس می‌کند توانایی‌اش را دارد در زمین انجام می‌دهد. فکر می‌کنم الان اعتماد به نفسش هم بالا رفته، چون پارسال که آقای گل مشترک شده و امسال هم عملکردش خوب بود. در نتیجه هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. این بی‌خیالی خیلی به او کمک می‌کند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز