تضمین سود 20 درصدی نهمین عرضه اولیه بورس

عرضه اولیه مدیریت
لست سکند

فردا چهارشنبه 20 مردادماه تعداد ۲۲۵میلیون سهم شرکت سرمایه  گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد مدیریت در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، این نهمین عرضه اولیه امسال در بازار سرمایه است و هرکس می تواند تا سقف 420 سهم با قیمت حداکثر 5023 ریال سفارش خرید ثبت کند و این یعنی حداکثر نقدینگی لازم برای شرکت در این عرضه اولیه211 هزار تومان است. از آنجا که کل سهام قابل عرضه به عموما 205 میلیون سهم است، در صورت مشارکت 2.9 میلیون نفری احتمالا به هر نفر 70 سهم به ارزش35 هزار تومان تعلق خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم بورسی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

تعداد 225 میلیون سهم سرمای هگذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در حالی چها رشنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، 205 میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص پیدا خواهد کرد و تعداد 15 میلیون سهم این شرکت هم در روز پس از عرضه اولیه به صندوق‌های سرمایه گذاری تعلق خواهد گرفت.

معاملات سهام مدیریت هم روز کاری بعد از عرضه اولیه یعنی شنبه 23 مردادماه آغاز خواهد شد.سهامداران عمده شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، به ترتیب گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با66 درصد و سرمایه گذاری آتیه صبا با 34 درصد سهم هستند.

راز آسمان پایتخت

اوراقی که سود 20 درصدی عرضه اولیه مدیریت را تضمین می کند

متعهدین خرید این نماد،شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و شرکت سرمایه گذاری هامون صبا هر یک به میزان 25 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

همزمان با عرضه سهام مدیریت، به شرکت کنندگان اوراق اختیار فروش تبعی با نماد همدیریت 0105 تعلق خواهد گرفت که همان بیمه سهام است و تضمین می کند قیمت سهام شرکت در صورت نگهداری تا یکسال بعد از عرضه یعنی 19 مرداد سال1401 حداقل 6028 ریال باشد. این به معنای تضمین سود حداقل 20 درصدی تا سال آینده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز