فروشگاه های زنجیره ای رفاه چگونه در ایام کرونا سلامت مشتریان را تضمین می کنند؟

لست سکند

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه اعلام کرد: اقدامات ضد کرونایی از قبیل ضد عفونی کردن تمام سطوح، سبدهای خرید، فضای داخلی ، دستگاه‌های کارتخوان، صندوق پرداخت و … در تمام فروشگاه های رفاه طی چند نوبت انجام می شود تا مشتریان با خیالی آسوده در رفاه خرید کنند.

به گزارش کاماپرس بنا به اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه، در همان بدو شروع اپیدمی کرونا در ایران این مجموعه برنامه های جامعی را برای تضمین سلامت محصولات ارائه شده در فروشگاه های رفاه و کنترل دقیق تر بهداشت کارکنان و مشتریان عملیاتی کرد.

برخی از این اقدامات عبارتند از؛ ضدعفونی روزانه و منظم در چند نوبت سبدهای خرید، فضای داخلی فروشگاه‌ها، دستگاه‌های کارتخوان، صندوق پرداخت و تمام فضای سطح فروش با مواد استاندارد ، توزیع ماسک و دستکش مخصوص برای کارکنان و مشتریان و محلول‌های ضدعفونی در ورودی فروشگاه ها، ممنوعیت مرجوع کردن اجناس و دریافت اسکناس و سکه و … .

خرید متمرکز؛ مطمئن ترین روش خرید برای مقابله با شیوع کرونا

راز آسمان پایتخت

با توجه به وضعیت خاص اپیدمی کرونا کارشناسان و متخصصان توصیه می‌کنند که مردم حتی‌المقدور در خانه بمانند و خرید نیز به صورت متمرکز توسط یک نفر از اعضای خانواده انجام شود به این صورت که یک نفر با لیست خرید مشخص به فروشگاه های همچون رفاه مراجعه نماید تا امکان ابتلا و شیوع ویروس کرونا را در خانواده و اجتماع کاهش یابد.

شایان ذکر است، جهت رفاه حال مشتریان  ساعات کار برخی فروشگاه های زنجیره ای رفاه منتخب  تا ساعت 24 تمدید شده است، همچنین شهروندان می توانند جهت سفارش کالا و خرید به صورت غیرحضوری با فروشگاه‌های رفاه نزدیک به محل زندگی و کار خود تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ اقدامات ضدکرونایی در شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با جدیت و برنامه ریزی دقیق ادامه دارد و مشتریان گرامی در سراسر کشور با رعایت اصول بهداشتی با خیال آسوده می توانند مایحتاج خود را با مراجعه به فروشگاه‌ها تهیه کنند.

مرتبط با : فروشگاه رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز