تصاویر کابینت مدرن ترند شده

لست سکند

کابینت به‌عنوان یکی از اجزای مهم آشپزخانه، نقش قابل توجهی در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه دارد. کابینت مدرن یکی از سبک‌های پرطرفدار در سفارش کابینت آشپزخانه است که علاوه بر ظاهر شیک و مینیمال، یک گزینه اقتصادی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سفارش کابینت آشپزخانه مدرن یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی است که برای خانه خود، به‌دنبال دکوراسیونی ساده و مینیمال هستند. ضمن این‌که استفاده از انواع کابینت مدرن در خانه‌های آپارتمانی که فضای کوچک‌تری دارند، موجب دلباز و بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن فضای خانه می‌شود. با توجه به محبوبیت سبک مدرن در دکوراسیون و طراحی داخلی، انواع کابینت مدرن طراحی و تولید شده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع کابینت مدرن ترند شده می‌پردازد.

کابینت مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟

انواع کابینت مدرن که به‌تازگی ترند شده است، معمولا از سطحی صاف و یکدست برخوردار بوده و برخلاف سبک کلاسیک و نئوکلاسیک، تزئینات و اشکال هندسی پیچیده‌ای بر روی بدنه آن به چشم نمی‌خورد. از دیگر ویژگی‌های بازر کابینت مدرن می‌توان به سادگی طرح درب‌ها و دستگیره‌های کابینت، نداشتن تاج‌ها و ستون‌های منبت‌کاری شده و طراحی مطابق با مد روز توجه کرد. ضمن این‌که انواع کابینت مدرن غالبا به‌شکلی طراحی می‌شوند در هنگام اجرا تا سقف ادامه پیدا کرده و نمایی یکپارچه و وسیع به آشپزخانه می‌بخشند. کابینت‌های مدرن معمولا در رنگ‌های خنثی مانند رنگ سفید و رنگ‌های براق و نیمه روشن طراحی می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

انواع کابینت مدرن ترند شده به‌همراه تصاویری از آن‌ها در ادامه معرفی شده است؛

کابینت مدرن های‌گلاس

این نوع کابینت مدرن معمولا با مغز ام دی اف و ورق‌های گیلاس تولید می‌شوند. کابینت مدرن های گلاس دارای سطحی بسیار براق، شفاف و شیشه‌ای بوده و نمای زیبایی به آشپزخانه می‌بخشد. قیمت کابینت های گلاس معمولا با توجه ایرانی یا ترک بودن آن، سازنده، کیفیت و کد رنگ آن متفاوت است.

کابینت های گلاس-کاماپرس

کابینت مدرن فوق برجسته

کابینت فوق برجسته نوعی از کابینت مدرن است که در ضخامت شانزده میل و با مغز ام دی اف تولید و عرضه می‌شود. از مزیت‌های این نوع کابینت علاوه بر ظاهر شیک و زیبا مدرن می‌توان به اقتصادی و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. از ویژگی‌های این کابینت قابلیت طراحی دو رنگ است که جلوه جذابی در آشپزخانه دارد.

کابینت مدرن دو رنگ

سفارش کابینت مدرن دو رنگ یک انتخاب جذاب و هوشمندانه برای نصب کم هزینه یک کابینت آشپزخانه جذاب است. از مزیت‌های انتخاب این نوع کابینت، می‌توان به قابلیت هماهنگی و ست شدن یک رنگ آن با دیگر لوازم آشپزخانه یا حتی سایر وسایل خانه مانند روکش مبلمان، میز تلویزیون یا رنگ آمیزی دیوارها و کاغذ دیواری‌ها است.

کابینت مدرن ملامینه

کابینت ملامینه با مغز ام دی اف و روکش ملامینه تولید می‌شود. از مزیت‌های روکش ملامینه، مقاومت بالای آن در برابر خط و خش و همچنین ضد آب بودن آن است. ورق ملامینه دارای طرح و رنگ‌های فراوان بوده و همچنین از برجستگی‌های قابل لمسی برخوردار است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. این نوع کابینت نیز قابلیت اجرا در دو رنگ را دارد.

کابینت مدرن تا سقف

کابینت‌های مدرن معمولا به‌شکلی طراحی می‌شوند که تا سقف آشپزخانه اجرا می‌شوند. این شیوه طراحی علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در فضای آشپزخانه، موجب بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن فضا می‌شود. اجرای این نوع کابینت به ارتفاع سقف آشپزخانه بستگی دارد.

کابینت مدرن ترکیه‌ای

یکی از ویژگی‌های مهم کابینت مدرن ترکیه‌ای، اختصاص بخش قابل توجهی از آشپزخانه به کابینت‌های دیواری بلند است. این نوع کابینت‌ها بسیار کاربردی بوده و وسایل زیادی در آن جا می‌گیرد. این مسوله موجب می‌شود تا آشپزخانه خیلی شلوغ نشده و بزرگ‌تر به‌نظر برسد.

. در دکوراسیون های ترکیه ای معمولا برای طراحی آشپزخانه کوچک از رنگ های روشن استفاده می شود؛ زیرا رنگ های روشن باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شوند.

کابینت مدرن خطی

طراحی خطی کابینت و آشپزخانه برای فضاهای کوچک که آشپزخانه تنها یک دیوار دارد، استفاده می‌شود. در این شیوه طراحی، تمام ابزارهای آشپزخانه و کابینت‌ها در یک خط منظم قرار گرفته و موجب ایجاد فضایی شیک و مینیمال می‌شود.

کابینت مدرن خطی-کاماپرس

کابینت مدرن شیشه‌ای

انواع کابینت مدرن شیشه‌ای با نورپردازی مناسب، یک گزینه جذاب برای نگهداری ظروف دکوری و تزئینی است. نصب و اجرای کابینت مدرن شیشه‌ای موجب لوکس و متفاوت به‌نظر رسیدن نمای آشپزخانه می‌شود.

کابینت مدرن شیشه‌ای-کاماپرس

سفارش انواع کابینت مدرن به نوین کابین

نوین کابین، یک مجموعه معتبر و باسابقه است که در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت و طراحی داخلی فعالیت می‌کند. نوین کابین با برخورداری از تیمی متشکل از طراحان دوبعدی و سه‌بعدی حرفه‌ای و با تجربه‌ترین کارشناسان و همچنین با استفاده از مواد اولیه مصرفی مرغوب و باکیفیت در تهران و شهرستان‌ها به ارائه خدمت مشغول است.

اگر قصد سفارش کابینت مدرن را دارید، می‌توانید ضمن بهره‌مندی از مشاوران نوین کابین، از محل نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه این مجموعه میز بازدید کرده و بهترین محصول را سفارش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : نوین کابین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز