تشریح دلایل صعود بورس از سوی مدیران ارشد بازار سرمایه

 

تازه‌ترین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” با هدف تحلیل بازار سرمایه، بانکداری نوین و صنعت بیمه، به همراه تفسیر آخرین رویدادهای اقتصادی در 6 فصل و به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به چاپ رسید.

به گزارش کاماپرس، در بخش اقتصاد بازار این شماره، مصاحبه‌هایی با کارشناسان خبره بازار سرمایه از جمله حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع” بازار سرمایه؛ مسیر امن توسعه اقتصاد کشور”، محمدابراهیم پور زرندی، رئیس هیات مدیره بورس تهران با عنوان ” افزایش معاملات؛ دستاورد مهم تالار شیشه‌ای”، دکتر علی صحرایی، مدیرعامل بورس تهران با موضوع ” اصلاح ساختار اقتصادی با عرضه سهام شرکت‌های دولتی” و نیز محمود رضا خواجه نصیری، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه تمدن با عنوان “رونق تولید و خلق ثروت در گروی رشد پایدار بازار سرمایه” و امیر تقی‌خان تجریشی با موضوع ” تداوم رشد بازار سرمایه با هدایت جریان نقدینگی” انجام شده و به چاپ رسیده است.

در ادامه، در این بخش یادداشتی از دکتر یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس با عنوان ” سه ضلعی تعمیق بازار سرمایه” و دکتر مهدی کریمی تفرشی، رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران با موضوع “چالش‌های تخصیص ارز دولتی” به رشته تحریر در آمده است. گزارشی تحت عنوان “استارپوزال؛ جشنواره‌ای برای تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش می‌باشد.

در بخش پرونده ویژه این شماره با هدف تحلیل سیستم بانکداری نوین در ایران، مصاحبه‌هایی با کارشناسان خبره نظام بانکداری از جمله محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا با عنوان “فابا؛ کانون پرورش معماران بانکداری نوین”، محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه با موضوع ” اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا”، علی‌اکبر امین تفرشی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان و عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد با عنوان ” گروه مالی پاسارگاد؛ پیشگام در تحقق بانکداری نوین”، عباس اشرف نژاد، عضو هيات مديره و معاون اعتباري مديرعامل بانک تجارت، با عنوان “عبور منابع بانک تجارت از 2000 هزار میلیارد ریال” و نیز امیر طیبی، مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا با موضوع ” رونق بازار کالاهای ایرانی با کارت‌ اعتباری” انجام شده است.

آریاک سفر

همچنین در این بخش، گزارش‌هایی با عنوان “پیشگامی بانک توسعه تعاون در ایجاد اشتغال پایدار ” و “رشد 40 درصدی تسهیلات‌دهی بانک توسعه صادرات به تولیدکنندگان” انتشار یافته است.

در بخش دنیای انرژی چهل و چهارمین شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” نیز گفت‌وگوهایی با دکتر جواد نوفرستی؛ مدیرعامل انجمن جامعه ایمن کشور با عنوان ” بهینه‌سازی مصرف انرژی با اصلاح تعرفه‌ها” و حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با موضوع “جشن خودکفایی در صنعت گاز ایران” به چاپ رسیده است.

همچنین در این بخش گزارشی از مجمع عمومی سالانه شرکت‌های مبین انرژی خلیج‌فارس با عنوان “تقسیم سود 185 تومانی برای هر سهم مبین انرژی خلیج‌فارس” و شرکت کود شیمیایی لردگان با موضوع ” «شلرد» از بازار پایه به بازار بالاتر می‌رود” منتشر شده است.

در بخش دنیای صنعت این شماره نیز گفت‌وگویی با مهندس ابراهیم جمیلی، مدیرعامل گروه صنعتی و معدنی زرین با عنوان ” جوان‌گرایی و بومی‌سازی صنعت؛ نیاز توسعه پایدار و رونق اقتصادی ” مهندس ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با موضوع ” کشف قیمت واقعی فرآورده‌های فولادی با عرضه در بورس کالا” و مهندس آرش محبی نژاد، دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور با عنوان “نظارتی بر فعالیت قطعه سازان غیررسمی وجود ندارد ” منتشر شده است. گزارشی با موضوع “چشم‌انداز صنعت فولاد ایران در سال جهش تولید” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش می‌باشد.

در بخش اقتصاد کلان این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری ” مصاحبه‌ای با محمدرضا پور ابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با عنوان “روند صعودی قیمت سهام باید با نرخ بازدهی هم‌خوانی داشته باشد” انجام شده است. گزارش‌هایی با موضوع “بررسی روابط اقتصادی و بازرگانی ایران و جمهوری آذربایجان ” و “توسعه روابط ایران و عمان با تلاش آقای «سفیر»” از دیگر مطالب خواندنی این بخش می‌باشد. “التهاب در بازار ارز؛ آشفتگی در اقتصاد کشور” یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.

” پررونق‌ترین کالاهای صادراتی ایران “، ” معرفی 4 مِلک گران‌قیمت جهان” و ” آشنایی با پردرآمدترین مشاغل آینده” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری ” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

چهل و چهارمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری ” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 104 صفحه با قیمت 20 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir هم اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز