تسهیلات ۱۰۰ میلیاردی بانک تجارت به صاحبان سهام عدالت

لست سکند

بانک تجارت در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه به دو هزار و ۶۱۲ نفر از متقاضیان دارنده سهام عدالت، ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مرابحه پرداخت کرده است، که تمامی مراحل آن بدون حضور فیزیکی افراد و به صورت آنلاین انجام شده است. ارائه این خدمات از طریق سامانه «زمرد تجارت» انجام شد.

به گزارش کاماپرس، سهام عدالت نوعی یارانه دولتی است که در دولت نهم و در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه، در سال ۱۳۸۴ از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار شد. هدف از عرضه سهام عدالت، گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام شد. در همین راستا برخی شرکت‌ها و موسسات، تسهیلاتی به دارندگان سهام عدالت ارائه می‌دهند.

خدمات غیرحضوری زمرد تجارت

راز آسمان پایتخت

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مراجعه‌کنندگان و کارکنان، برخی خدمات شرکت‌ها و بانک‌ها به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود. سامانه زمرد تجارت، زیست بومی برای هوشمندسازی فرآیندهای بانکی و بازطراحی سرویس‌های پایه‌ای و حیاتی بانک تجارت است که خدمات نوین دیجیتالی را بر استانداردهای بانکداری دیجیتال به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سامانه زمرد تجارت، خدمات دیگری چون امکان افتتاح حساب، دسترسی آسان به خدمات بانکی، فعال کردن همراه بانک، اینترنت بانک و … به مشتریان خود اختصاص می‌دهد.

دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سایت بانک تجارت، اپلیکیشن زمرد را دریافت کرده و فرآیند احراز هویت، افتتاح حساب بانکی و دریافت تسهیلات فوق را به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام دهند.

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز