ترون؛ یکی از آلت کوین های پیشتاز بازار در روزهای اخیر

ترون-کاماپرس
لست سکند

علی رغم نوسان اندک قیمت بیت کوین و رفت و برگشت دائمی آن به کانال 27 هزار دلاری، برخی از آلت کوین‌ها رشد قیمتی خوبی را تجربه کردند. ترون یکی از این ارزهای دیجیتال است که از نیمه اردیبهشت ماه شرایط خوبی را سپری کرد و توانست صعود بیشتری را تجربه کند. به همین دلیل خیلی از افراد برای بلندمدت به خرید ترون روی آورده‌اند.

به گزارش کاماپرس، رمزارز ترون به دلیل قیمت پایینی که دارد توانسته نظر بسیاری از معامله گران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. این ارز دیجیتال برخلاف عقبگرد بسیاری از رمزارزهای معروف و مهم بازار در روزهای گذشته، توانسته همواره در مسیر صعودی حرکت کند. هر چند در برخی مقاطع زمانی برای مدت کوتاهی اندکی نرخ آن کاهش پیدا کرد، اما باز هم توانست به مدار افزایشی برگردد.

شروع روند صعود قیمت ترون از چه زمانی بود؟

براساس اطلاعات موجود، روند رشد قیمت ترون از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شد. این ارز دیجیتال طی یک ماهه اخیر بعد از شکست خط روند صعودی، به محدوده حمایتی پیش بینی شده برگشت. پس از فتح این محدوده حمایتی، نرخ ترون تا مرز 0.07 دلار بالا رفت. براساس شکستی که این رمزارز به وجود آورد، پیش بینی می‌شد که در ادامه بتواند رمزارز 0.075 دلار را تصرف کند. در واقع بعد از گذشت دو هفته این اتفاق رخ داده و هم اکنون رمزارز مذکور در محدوده 0.076 دلاری نوسان دارد.

براساس تحلیل تکنیکال، هدف میان مدت خریداران ترون محدوده قیمتی 0.082  دلار تا 0.086 دلار است. در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند همچنان قیمت حال حاضر خود را حفظ کند، امکان دست یابی آن به نرخ 0.082 دلاری دور از انتظار نخواهد بود. در غیر این صورت، احتمال بازگشت آن به محدوده حمایت‌های قبلی وجود دارد. از نظر کارشناسان ترون همچنان در مدار صعودی گام برخواهد داشت و محدوده‌های بالاتر قیمتی را حفظ خواهد کرد.

این رشد قیمتی و نرخ تبدیلی مناسب رمزارز مذکور باعث شده تا افراد زیادی به خرید ترون مشتاق باشند و مدتی آن را در کیف پول مناسب نگهداری کنند. در صورتی که شما هم با توجه به تحلیل ارائه شده و روند صعودی شکل گرفته برای ترون مایل به خرید آن هستید، بهتر است از طریق صرافی ارز دیجیتال مطمئن به خرید و سپس ذخیره آن بپردازید.

راز آسمان پایتخت

ترون-کاماپرس

بهترین وب سایت داخلی برای خرید ترون کدام است؟

همتاپی یک صرافی ارز دیجیتال مناسب و باامنیت بالا برای معامله ترون و دیگر آلت کوین‌های پرمخاطب و در حال صعود بازار است. متقاضیان خرید ترون از صرافی ارز دیجیتال همتاپی لازم است ابتدا در این مجموعه ثبت نام کرده و فرآیند احراز هویت را سپری کنند، سپس به خرید و فروش این ارز دیجیتال یا دیگر رمزارزهای مورد نظر خود بپردازند.

ضمنا در صورتی که قبل از خرید ترون یا دیگر رمزارزها مایل به آگاهی از اطلاعات روز این ارزهای دیجیتال باشید، امکان مراجعه به وبلاگ همتاپی و کسب دانش لازم در حوزه مدنظر خود را خواهید داشت. برای استفاده از خدمات رمزارزی همتاپی کافی است با چند کلیک به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و برای معامله ارز دیجیتال مورد نظر خود درخواست بدهید.

در صورتی که در جریان خرید و فروش رمزارزها و دیگر مسائل مرتبط مشکلی ایجاد شود، تیم پشتیبانی همتاپی به شما کمک خواهد کرد و در کوتاه‌ترین زمان به مشکلات شما رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : همتاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز