ترم جدید دانشگاه ها مجازی یا حضوری ؛ آخرین تصمیم توسط وزیر اعلام شد

وزیر علوم اعلام کرد ترم جدید دانشگاه های کشور به صورت مجازی و از 15 شهریورماه آغاز می شود اما برنامه ها برای آموزش حضوری نیز آماده است و هر زمان ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز برگزاری کلاس های حضوری را صادر کند، کلاس ها حضوری خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، منصور غلامی وزیر علوم با اعلام این خبر که ترم جدید دانشگاه ها قطعا از 15 شهریورماه و به صورت مجازی آغاز می شود، بیان کرد: از 15 شهریورماه سال تحصیلی دانشگاه های ما آغاز می شود. با توجه به شرایطی که در کشور ما از نظر شیوع کرونا وجود دارد مبنای کلاس های دانشگاه ها به صورت مجازی است و همین طور امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان نیز به صورت مجازی انجام می شود کما این که این امور در سال های گذشته نیز تا حدود زیادی به صورت مجازی بود.

آمادگی برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری در صورت کنترل بیماری کرونا

وی که با خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیما سخن می گفت افزود: تجربه ای که در ترم قبل از آموزش مجازی داشتیم انشاالله کمک خواهد کرد با رفع کمبودها و کسری هایی که بر اساس گزارش ها در برخی مناطق داشتیم، ترم بهتری داشته باشیم.

آریاک سفر

برنامه های دانشگاه ها برای زمانی که شرایط اجازه بدهد دانشجویان حضوری در دانشگاه ها آموزش ببینند نیز آماده شده است و هر زمان بیماری کرونا کنترل شود و وزارت بهداشت اجازه بدهد که  و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اجازه برگزاری کلاس ها به صورت حضوری را بدهد دانشگاه ها می توانند از آموزش آنلاین و مجازی به سرعت به آموزش حضوری برگردند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز