ترفند های مانیتایز شدن پست ها در یوتیوب

حتما شما هم می دانید که بسیاری از افراد در حال حاضر با ساختن و پست کردن محتوا های ویدیویی در پلتفرم یوتیوب، توانسته اند درآمد های دلاری داشته باشند. شاید خودتان هم جزو افرادی باشید که در یوتیوب تولید محتوا می کنید. اگر می خواهید درآمد بهتری از یوتیوب کسب کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از فالوکمپ، این مطلب را تا انتها دنبال کنید چرا که قصد داریم تعدادی از ترفند های مانیتایز شدن پست ها در یوتیوب را به شما آموزش دهیم.

مانیتایز شدن در یوتیوب یعنی چه؟

مانیتایز شدن، در واقع به معنای کسب درآمد است. اگر ویدیو شما در یوتیوب مانیتایز می شود به این معناست که آن ویدیو برای شما درآمدزایی دارد.

آریاک سفر

البته یوتیوب قوانینی برای مانیتایز کردن ویدیو ها دارد که یکی از آن ها داشتن حداقل 1000 عضو یا سابسکرایبر (subscriber) است. اگر تعداد عضو های شما از این عدد کمتر باشد، ویدیو شما درآمدی برایتان نخواهد داشت. اما چنانچه حداقل 1000 سابسکرایبر داشته باشید، به ازای هر بازدید، 2 دلار دریافت خواهید کرد.

ترفند های مانیتایز شدن در یوتیوب

اگر می خواهید ویدیو های شما در یوتیوب بازدید بالایی داشته باشد و مانیتایز شوند تا بتوانید درآمد دلاری داشته باشید، می توانید ترفند های زیر را به کار بگیرید:

از موضوعات تخصصی برای تولید محتوا استفاده کنید

اگر شما زیاد از یوتیوب استفاده کرده باشید، متوجه شده اید که محتوا های فارسی در این پلتفرم عمدا کمدی، فان، سرگرمی، لایف استایل و از این دست موضوعات هستند و کمتر ویدیو هایی می توان با موضوعات تخصصی مانند «سئو کردن سایت» یا «آموزش گیتار» و… پیدا کرد.
بنابراین اگر شما تخصص یا هنری دارید، می توانید از طریق آموزش آن در یوتیوب، کسب درآمد کنید. و به این دلیل که این دست محتوا ها به زبان فارسی کمتر یافت می شود، احتمالا ویدیو های شما مخاطب زیادی را جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

سعی کنید خودتان در ویدیو حضور داشته باشید

اگر برایتان مقدور است، سعی کنید تا حد امکان خودتان در ویدیو ها حضور داشته باشید و کمتر از تصاویر متحرک و گرافیکی استفاده کنید. چرا که مخاطبان با ویدیو هایی که یک شخص در آن ها حضور دارد و رو در رو با آن ها صحبت می کند، ارتباط بیشتری برقرار می کنند. بنابراین بهتر است برای گرفتن ارتباط بهتر با مخاطب، خودتان را به او نشان  دهید.

خرید سابسکرایب یوتیوب

شاید شما ایده های خوبی برای تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب داشته باشید و ویدیو هایی که پست می کنید، همگی با کیفیت باشند. حتی ممکن است تعداد بازدید قابل قبولی هم داشته باشید، اما چون تعداد سابسکرایبر های کانال یوتیوب تان کمتر از 1000 تا است، ویدیو هایتان مانیتایز نمی شوند.
در چنین مواقعی شما می توانید به راحتی با خرید سابسکرایت یوتیوب، خود را به در آمد برسانید.

لینک ویدیو های یوتیوب تان را در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک چنل یا ویدیو هایتان، به دیده شدن بیشتر خود و افزایش درآمد تان کمک کنید. حتی اگر سایت دارید، می توانید برای محتواهایی که در سایت تان قرار می دهید، یک ویدیو یوتیوب هم تهیه کنید و لینک آن را در انتهای محتوا قرار دهید تا مخاطبان از طریق آن ویدیو شما را تماشا کنند.

خرید بازدید یوتیوب

گاهی اوقات شما محتوا های ویدیو خوب و باکیفیتی تولید می کنید. اما به این دلیل که تازه کار هستید، ویدیو هایتان آن طور که باید دیده نمی شوند. در این موارد شما می توانید با خرید بازدید یوتیوب، به دیده شدن بیشتر ویدیو هایتان کمک کنید.
در واقع زمانی که شما بازدید یوتیوب می خرید و ویدیو های شما بازدید بیشتری می خورند، یوتیوب ویدیو های شما را پروموت می کند و به افراد بیشتری آن ها را نمایش می دهد و در نتیجه بازدید کنند های شما افزایش می یابند.

 استفاده از کلمات کلیدی برای انتخاب تیتر ویدیو هایتان استفاده کنید

کلمات ترند و کلمات کلیدی تان را برای عنوان ویدیو هایتان انتخاب کنید تا بازدید بیشتری بگیرید. شما می توانید کلمات ترند و پرسرچ را از طریق TubeBuddy بیابید و یا برای یافتن آن ها از قسمت سرچ خود یوتیوب کمک بگیرید. همچنین سعی کنید عنوان ویدیو تان کوتاه باشد تا توجه بیشتری را جلب کند.

با یوتیوبر های معروف همکاری کنید

شما می توانید برای دیده شدن بیشتر، به یوتیوبر های معروف درخواست همکاری دهید و با آن ها ویدیو مشترک بگیرید. بدین صورت مخاطبان این افراد ویدیو شما را تماشا خواهند کرد و تعداد سابسکرایبر ها و بازدید های شما افزایش می یابد. بدین ترتیب فرایند مانیتایز شدن برای شما آسان تر خواهد شد.

در این مطلب 7 تا از طرفند های مانیتایز شدن در یوتیوب را به شما آموزش دادیم. اگر شما به دنبال درآمد دلاری هستید و هنوز یوتیوب را انتخاب نکرده اید، باید بگوییم که بهتر است دست بجنبانید. بازار کار در یوتیوب این روز ها داغ است و رقابت در این بازار روز به روز سخت تر می شود. در نتیجه هرچه زود تر اقدام کنید برای شما بهتر و راحت تر خواهد بود.

سخن پایانی

اگر شما هم ترفند دیگری برای مانیتایز شدن در یوتیوب می شناسید، آن را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید سوالات خود را درباره مانیتایز شدن در یوتیوب از فالوکمپ بپرسید.

انتهای پیام

مرتبط با : فالو کمپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز