ترسناک ترین اتاق فرار تهران کجاست؟

یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی به خصوص در میان جوانان، ژانر ترس یا وحشت است؛ به همین خاطر اتاق فرار تهران و سایر شهرها اخیرا مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه‌آلود، موسیقی دلهره‌آور و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های مهم بازی‌ها و به ویژه اتاق‌های فرار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اغلب اتاق‌های فرار در ژانر وحشت ساخته می‌شوند؛ اما به لحاظ داستانی، دکور، طراحی معما و درجه سختی بازی تفاوت زیادی از یکدیگر دارند. در وبسایت مجموعه تایم فور فان، بیش از 450 اتاق فرار تهران در ژانر وحشت معرفی شده‌اند و قابلیت رزرو آنلاین را دارند. در ادامه این مطلب به معرفی 3 مورد از ترسناک‌ترین اتاق فرار های تهران می‌پردازیم؛

اتاق فرار اغوا ؛ 90 دقیقه هیجان

اتاق فرار اغوا، اولین اتاق از مجموعه «اسکیپ دنجر» اتاق فرار تهران است که در منطقه سبلان قرار دارد. داستان بازی در مورد شخصی به نام آقای داوود نعمتی است که کارهایی از قبیل دعانویسی و جن‌گیری در منزل شخصی خود انجام می‌دهد. همسر آقای داوودی، سوزان احتشامی، به دلیل تاثیرات منفی‌ای که شغل آقای داوودی بر زندگی شخصی آنها گذاشته است، قصد دارد تا از همسرش جدا شود.

آریاک سفر

وکیل خانم احتشامی برای جمع‌آوری مدارک مورد نیاز علیه آقای نعمتی، گروهی را به منزل شخصی ایشان می‌فرستند تا بتواند سر از رازهای این خانه در بیاورد. شرکت‌کنندگان -که همان همکاران وکیل هستند- به عنوان کسانی که قصد دارند برای دعانویسی نزد آقای نعمتی بروند، وارد بازی می شوند. طبق نظرات کاربران، درجه سختی این بازی ۹ از ۱۰ است و اتاق فرار اغوا توانسته امتیاز ۹.۷ را از شرکت‌کنندگان دریافت کند. مدت زمان بازی، نود دقیقه است و گروه‌های ۴ تا ۱۰ نفره مجاز هستند تا در این بازی شرکت کنند.

اتاق فرار آخرین تقاص ؛ یک کاراگاه بازی تمام عیار!

اتاق فرار آخرین تقاص، اولین اتاق از مجموعه «fearscape» اتاق فرار تهران است که در منطقه تهرانپارس قرار دارد. در صفحه مخصوص این بازی در وبسایت تایم فور فان، داستان و نقد تخصصی اتاق فرار قرار گرفته است. درباره داستان بازی اینطور نوشته شده است که کاراگاه ویلیام فاکس، مامور سابق اف بی آی است که قصد تحقیق درباره تیمارستان رولینگ هیلز را دارد.

او نامه‌ای جهت درخواست کمک و کامل شدن تحقیقات درباره این تیمارستان برای شما ارسال می‌کند و گروه شما تصمیم می‌گیرد تا به این کاراگاه کمک کند. بر اساس نقد تیم تخصصی تایم فور فان، دکور بازی تا حد زیادی توانسته است تا فضای کلی یک تیمارستان را اجرا کند. این بازی بیشتر سناریو محور است و در سطح کاملا مناسبی برای طرفداران بازی‌های ترسناک قرار دارد. درجه سختی بازی ۸ از ۱۰ و امتیاز محبوبیت از نگاه کاربران ۹.۵ است.

اتاق فرار منفی چهار ؛ اینجا با ترس طلسم می‌شوید!

اتاق فرار منفی چهار، دومین اتاق از مجموعه «بینگو اسکیپ روم» اتاق فرار تهران است و در منطقه صادقیه قرار دارد. داستان بازی، زندگی دختری به نام مریم را در طبقه منفی چهار یک ساختمان متروکه روایت می‌کند. مریم در سال ۱۳۶۸ هجری شمسی به همراه پدر و نامادری خود در این خانه زندگی می‌کرد.

نامادری مریم از معروف‌ترین دعانویس‌های تهران بود و برای نوشتن طلسم‌ها به درخواست موکل خود از مو، ناخن و خون مریم استفاده می‌کرد. در نهایت برای اجازه‌ نوشتن طلسم نکرونومیکون درخواست وحشتناکی کرد که نامادری مجبور شد… حالا پس از گذشت ۳۲ سال، هر شب صدای جیغ و گریه یک دختر بچه از داخل این ساختمان به گوش اهالی محل می‌رسد.

دخالت‌های زیاد پلیس هم نتوانسته علت این صداها را پیدا کند. شرکت‌کنندگان وارد ساختمان می‌شوند تا علت صداهای شنیده شده را پیدا کنند. بر اساس نقد تیم تخصصی مجموعه تایم فور فان، معماری فضا چندان نزدیکی‌ای به معماری یک خانه ندارد؛ اما در راستای القای ژانر وحشت بسیار خوب عمل کرده است. بخش نمایش بازی در نهایتِ تنوع و خلاقیت انجام می‌شود.

بنا بر این نقد، اتاق فرار منفی چهار، دل بازیکنان باتجربه را نمی‌رباید ولی در تشخیص ذائقه ترس اغلب مخاطبان، بسیار خوب عمل کرده است. این بازی، یکی از محبوب‌ترین‌های اتاق فرار تهران در ژانر ترس و وحشت است و توانسته امتیاز 9.6 را کسب کند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز