ترامپ پرداخت کمک 2 هزار دلاری به آمریکایی ها را رد کرد

با شروع همه گیری کرونا تنش بین ترامپ و سناتورهای آمریکایی بیشتر از قبل شده است و او تنها تلاش دارد تا قلمرو پادشاهی خود را بدون درنظر گرفتن نیاز و مشکلات مردمش حفظ کند.

به گزارش کاماپرس، ماه گذشته رو خانا و تیم رایان نمایندگان سنای آمریکا لایحه پول اضطراری برای مردم را ارائه دادند که طبق آن دولت باید ماهانه 2000 دلار آمریکا را برای افراد بالای 16 سال که کمتر از 130 هزار دلار در سال درآمد دارند، پرداخت کند و همچنین به ازای فرزندان برای افراد واجد شرایط 500 دلار اضافی در ماه بدهند.

یک روز پس از آنكه سناتور چارلز شومر گفت كه وی و نانسی پلوسی، رئیس مجلس سنای آمریکا، مشغول كار روی میزان هزینه لایحه “روزولت” بودند، گروهی از سناتورها لایحه ای را منتشر كردند و خواستار توافق نامه ای جدید برای پرداخت ماهانه کمک های دولت شدند. رفته رفته سناتورهای بیشتری متقاضی کمک مالی دولت به مردم شدند.

دو روز پیش سناتورها؛ کمالا هریس، برنی سندرز و اد مارکی  لایحه حمایت ماهانه در بحران اقتصادی را ارائه کرده اند که باید ماهانه 2000 دلار برای افرادی که کمتر از  100 هزار دلار در سال درآمد دارند پرداخت کنند و همچنین برای خانواده هایی که 3 فرزند دارند،به ازای هر کودک 2000 دلار بیشتر دریافت کنند.

در این حالت، هر خانواده 5 نفره در هر ماه 10 هزار دلار پول دریافت می کند – 2،000 دلار برای هر بزرگسال و 6000 دلار برای سه فرزندشان. این پرداخت ها تا 3 ماه بعد از اعلام وزارت بهداشت، درمان و خدمات انسانی، درباره پایان یافتن شرایط اضطراری بهداشت عمومی ادامه خواهد یافت.

آریاک سفر

طبق آمار دستمزدهای تأمین اجتماعی ، دستمزد 90.67 درصد از کل کارگران در آمریکا کمتر از 100 هزار دلار در سال است. با این لایحه می توان برای حداقل 152 میلیون آمریکایی در هر ماه  دستمزد پرداخت کرد. این لایحه به اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها کمک می کند اما بعید است به دلیل هزینه زیاد آن تصویب شود.

اگر هرکدام از این آمریکایی ها را فقط یک نفر در نظر بگیریم (بدون فرزند)، این مبلغ در مجموع در هر ماه 304 میلیارد دلار میشود و این در صورتی است که میلیونها آمریکایی که حقوق و دستمزدی دریافت نمی کنند را در نظر نمی گیرند!

ترامپ صریحا اعلام کرد که تنها حاضر است از مالیات حقوق افراد صرفه نظر کند و پذیرفتن این لایحه با هزینه بسیار بالایی که دارد بعید است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز