تداوم کار همراه اول بدون اختلال بعد از زلزله تهران

لست سکند

مسئول ارتباطات اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور – شرکت همراه اول – در پی وقوع زلزله تهران اعلام کرد: خدمات این شرکت بدون اختلال در حال انجام است.

به گزارش کاماپرس، با وجود افزایش مکالمات و پیام ها در پی وقوع زلزله ، خدمت رسانی بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور – همراه اول بعد از زلزله بامداد امروز تهران بدون اختلال تداوم یافت و مدیر کل ارتباطات این شرکت با انتشار توئیتی در این باره اطلاع رسانی کرد.

کیومرث حاجی رحیمیان مدیرکل ارتباطات همراه اول، در حساب توئیتری خود نوشت: با توجه به زلزله 1/5 ریشتری بامداد امروز 19 اردیبهشت ماه در استان تهران که در استان ها البرز، قم و مازندران نیز احساس شد شبکه همراه اول بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک است.

شایان ذکر است ساعت ۴۸ دقیقه بامداد جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه زمین لرزه ای به بزرگی 5/1 ریشتر دماوند را لرزاند و لرزش این زلزله تهران، البرز و مازندران و قم نیز احساس شد. بر اساس آمار منتشر شده تاکنون 2 نفر بر اثر زلزله تهران فوت کرده و 9 نفر نیز زخمی شده اند.

راز آسمان پایتخت

دکتر حمیدرضا نانکلی زلزله شناس درباره منشا این زمین لرزه گفت: گسل مشا به طول ۲۰۰ کیلومتر، از سمت فیروزکوه به سمت شمال تهران و کرج امتداد دارد و زلزله تهران، به دلیل حرکت این گسل بوده است.

گفتنی است در پی وقوع زلزله تمامی پایگاه های اورژانس در حالت آماده باش قرار گرفته و تیم های ارزیاب جهت بررسی شرایط به منطقه اعزام شدند اما بر اساس گزارش های دریافتی این زلزله تلفات و خسارات سنگین بجا نگذاشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه اول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز