تداوم فروش نقدی محصولات «همارشتن» بدون افزایش قیمت

گروه صنعتی همارشتن تولید کننده محصولات پروفیل upvc اعلام کرد با وجود افزایش قیمت مواد اولیه ، فروش نقدی محصولات خود را به قیمت قبل ادامه می دهد.

به گزارش کاما پرسه به نقل از روابط عمومی شرکت همارشتن( homareshtan) در اطلاعیه این شرکت آمده است؛ به استحضار می رساند با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه در پتروشیمی و بازار آزاد ، افزایش لیست قیمت فروش اجتناب ناپذیر است اما برای حمایت از مصرف کنندگان و نمایندگان محترم فروش این شرکت، در حال حاضر فروش با قیمت های قبلی به صورت نقدی ادامه دارد.
در این اطلاعیه از مشتریان و نمایندگان فروش شرکت همارشتن درخواست شده است جهت هماهنگی و اطلاع از وضعیت پیش رو، با واحد فروش پروفیل گروه صنعتی همارشتن تماس بگیرند.
شایان ذکر است؛ گروه صنعتی همارشتن با بیش از 20سال تجربه در زمینه تولید انواع محصولات پلیمری در سال 1384 با طرح توسعه ای اقدام به انتقال دانش فنی و ماشین آلات تولید پروفیل های upvc جهت ساخت درب و پنجره های نوین کرده است. ماشین آلات و تجهیزات این طرح از نام آورترن سازندگان مطرح در دنیا یعنی ،krauss Maffei آلمان و Greiner اتریش خریداری و نصب شد . ظرفیت خطوط تولیدی گروه صنعتی همارشتن در حال حاضر بالغ بر 5 هزار تن در سال است که  با تکمیل طرح توسعه به 15 هزار تن در سال قابل افزایش خواهد بود.
به علاوه شرکت همارشتن از تدوین کنندگان استاندارد پروفیل در کمیته تدوین این استانداردها در کشور بوده است . این شرکت با پایبندی و تعهد به کیفیت ، توانسته اولین دریافت کننده گواهی نامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در زمینه تولید پروفیل upvc جهت استفاده در ساخت درب و پنجره در شرایط آب و هوایی حاد باشد .
ضمناً این شرکت تنها دارنده استاندارد کارخانه ای در زمینه تولید پروفیل upvc در کشور بوده که در حال حاضر با پیگیری متخصصین و پرسنل تولید خود موفق به اخذ گواهی نامه 17025 که هدف اصلی آن پایش دائمی کیفیت است ، شده است.

آریاک سفر
مرتبط با : همارشتن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز