افتتاح سومین دارک استور افق کوروش

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان اولین خرده فروشی در ایران، سومین دارک استور خود را به منظور خدمت رسانی اینترنتی به مشتریان خود، افتتاح کرد.

به گزارش کاماپرس، پاندمی کرونا تاثیر زیادی بر صنعت خرده فروشی داشته است. رعایت فاصله اجتماعی به یک امرعادی تبدیل شده و خرده فروشان مطرح در جهان از برخی فروشگاه های آفلاین خود به عنوان دارک استورها استفاده می کنند. آن ها از این فضا برای فراهم سازی سفارشات بدون نیاز به ورود مشتری به محیط شلوغ بهره وری می کنند. فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش هم از این قافله عقب نمانده و به عنوان اولین خرده فروشی در ایران سومین دارک استور خود را راه اندازی کرده است.

اما فروشگاه های تمام اینترنتی دارک استور چیست؟

فروشگاه های تمام اینترنتی دارک استور تحولی گسترده در صنعت خرده فروشی جهان ایجاد کرده اند. بیشتر خرده فروشان مطرح جهان پس از راه اندازی پلتفروهای تجارت الکترونیک، برای جلب رضایت مشتری و در عین حال کاهش هزینه ها گزینه دارک استور را نیز در برنامه توسعه خود قرار داده اند. دارک استور یک انبار بزرگ است که برای خدمات سفارش آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. جایی که مشتری کالایی که آنلاین سفارش داده را حضوری دریافت کرده و یا با حداقل هزینه برای او ارسال می شود. معمولا درب مراکز توزیع خرده فروشی دارک استور به روی خریداران باز نیست. فروشگاه های دارک استور برای اولین بار در انگلستان راه اندازی شدند. پس از آن محبوبیت آن ها به فرانسه رسید. به دنبال آن بقیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا مشتاق به راه اندازی فروشگاه های خرده فروشی دارک استور شدند. در مرحله بعد دارک استورها در ایالات متحده گسترش پیدا کردند.

شرکت خرده فروشی سینز بوریز (Sainsbury’s) از جمله شرکت هایی بود که در انگلستان اقدام به راه اندازی دارک استور کرد. پس از آن شرکت آسدا (ASDA) نیز در زمینه دارک استور اقدامات چشمگیری انجام داد. آستا خرده فروشی بریتانیایی است که زیر مجموعه شرکت والمارت به حساب می آید. فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش همواره سعی کرده تا در مسیر جدیدترین ترندها در دنیای خرده فروشی قرار گیرد. راه اندازی دارک استورها هم از این قائده مستثنی نبوده است.

آریاک سفر

استفاده از وب سایت و اپلیکیشن افق کوروش

افق کوروش در عین حال همانند برترین خرده فروشان در دنیا خیلی سریع در مسیر توسعه پلتفرم های تجارت الکترونیک و راه اندازی اپلیکیشن قرار گرفتند. مسیری که در دوران کرونا با استقبال دوچندانی مواجه شد. مشتریان به راحتی و بدون حضور در فروشگاه های فیزیکی می توانند در کمترین زمان ممکن خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

و اما این بخش مهم از وبسایت افق کوروش را فراموش نکنیم

در سال های اخیر با پیشرفت فن‌آوری و همه ‌گیر شدن اینترنت دیگر نیازی به انجام بسیاری از کارهای روزمره به شکل سنتی و قدیمی نیست. در این میان سهم مطالعه و یاد گیری مطالب هم در فضای اینترنت انکار نشدنی است. حالا دیگر شما به راحتی می توانید به جای خریدن مجلات و روزنامه های چاپی مطالب مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مطالعه کنید. در این میان افق کوروش قسمت مجله کوروش یک رسانه اینترنتی نوپا اما قدرتمند در زمینه های مختلف آشپزی، رشد و توسعه فردی، سلامت، سبک زندگی، علم و تکنولوژی، هنر و سینما و معرفی کتاب و غیره هست را راه اندازی کرد. در ماه بیش از 100 مطلب جالب و خواندنی در این مجله اینترنتی منتشر می شود و در هر کدام از این مطالب می توانید با ادبیاتی ساده و روان درزمینه های مختلف اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

مرتبط با : افق کوروش
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “افتتاح سومین دارک استور افق کوروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز