تخفیف‌های شب عیدی آل دیجیتال برای مشتریان

لست سکند

مهمان ناخوانده کرونا، چند صباحی است که با ورود مرموزانه خود به 5 قاره جهان توانسته با همه کوچکی خود، تغییرات شگرفی در سبک زندگی مردمان کشورهای مختلف دنیا ایجاد کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

یکی از این تغییرات مهم و اساسی، مجازی شدن آموزش‌ها و نیز انجام اینترنتی امور مختلف دولتی و خصوصی است که در این راستا افزایش تقاضای خرید گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ و تبلت را به‌همراه داشته و بواسطه این تقاضا شاهد افزایش نجومی قیمت این کالاهای مصرفی نیز هستیم.

برای درک‌ بیشتر این موضوع و تاثیری که بیماری کرونا بر افزایش قیمت‌ کالاهای دیجیتالی همچون موبایل و‌تبلت داشته و نحوه خدمت رسانی فروشندگان این کالاها به مردم، کاماپرس گفتگویی با محرابی، مدیر فروشگاه موبایل آل دیجیتال انجام داده است که می‌خوانید؛

راز آسمان پایتخت

تاثیر کرونا بر افزایش فروش بازار آنلاین

‎فروشگاه موبایل آل دیجیتال در سال 83 در کرمان راه اندازی شد. اما در سال 87 به خاطر نیاز مشتریان به یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و قابل اعتماد فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال هم کار خود را آغاز کرد. به تدریج این مجموعه با فروش سایر کالاهای دیجیتال مانند تبلت، لپ تاپ، دوربین و لوازم جانبی گسترش پیدا کرده و با ورود گجت های مختلف به بازار سعی کرد تا سبد مناسبی از انواع گجت ها را نیز عرضه کند.

در این میان همه‌گیری بیماری کرونا هم بر خرید و فروش محصولات الکترونیکی اثر مثبت گذاشت. محرابی در این مورد می‌گوید: بیماری کرونا بطور کلی از طرفی میزان فروش و علاقه مشتریان به خرید اینترنتی را افزایش داد ولی از طرفی هم مشکلاتی از قبیل شرایط کار و تامین کالا ایجاد کرد؛ اما بطور کل می‌توان گفت میزان فروش اینترنتی را افزایش داده. البته این میزان از فروش اینترنتی کالای دیجیتال هنوز کسر کوچکی از فروش کالای دیجیتال در بازار است.

آموزش مجازی و بازار داغ فروش موبایل های ارزان

مدیر فروشگاه موبایل آل دیجیتال با اشاره به مجازی شدن آموزش دانشجویان و دانش آموزان و ضزورت استفاده آنها از تبلت، گوشی‌های هوشمند و لب تاب که قیمت این کالاها نیز سیر صعودی داشته است، توضیح ‌داد: مجازی شدن آموزش دانشجویان و دانش آموزان باعث بالا رفتن تقاضای موبایل و تبلت های خصوصاً ارزان قیمت شد و این امر نیز در بعضی بازه ها و زمان ها باعث کم شدن دستگاه در بازار شد.

محرابی افزود: در این مدت، قیمت برخی محصولات برای مدتی کوتاه بالا رفت اما به طور کلی نمی‌توان گفت مجازی شدن آموزش، باعث افزایش قیمت تبلت یا موبایل در بازار شده است؛ به نظر من مسائل دیگری از جمله مشکلات واردات کالا و کاهش عرضه تاثیر بیشتری داشته‌اند. معتقدم دولت با بهبود وضعیت واردات می‌تواند عرضه و تقاضای بازار را در تعادل نگه دارد تا شاهد گرانی غیر منطقی بعضی کالاها بدلیل تقاضای بالا و عرضه پایین نباشیم.

 ارائه تخفیف‌های عیدانه

مدیر فروشگاه موبایل آل دیجیتال درباره اجرای جشنواره‌های فروش خاص در ایام پایانی سال بیان کرد: در روزهای پایانی سال جشنواره‌ها و تخفیف‌هایی برای کاربران در نظر گرفته‌ایم. هزینه ارسال را هم تا حد ممکن کاهش داده‌ایم؛ تنها مبلغ اندکی بابت هزینه بسته بندی از مشتری دریافت می‌شود و هزینه پست و ارسال بر عهده آل دیجیتال است تا در این شرایط بازار بتوانیم کالاها را با قیمت مناسب تری به دست مشتریان برسانیم.

محرابی با اشاره به گسترش فروش و ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان ‌نیز‌ عنوان کرد: اخیرا سایت آل دیجیتال تحولات فنی داشته است و تجربه کاربری و ارائه توضیحات، مشخصات و قابلیت‌های کالاها بهبود بسیاری داشته است تا کاربران بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر برای نیاز خود پاسخ کسب کنند.

نیاز و سلیقه مشتری؛ دغدغه اصلی آل دیجیتال

به گفته محرابی، در مجموعه آل دیجیتال سعی شده تا همیشه سبد کاملی از انواع مدل‌ها و رنگ‌ها را همیشه موجود باشد تا پاسخ کاملی به نیاز و سلیقه کاربران ارائه شود و بخش پرسش و پاسخ سایت نیز در اسرع وقت پاسخ کاملی توسط کارشناسان به سوالات و راهنمایی‌های کاربران ارائه می‌کند.

وی در ادامه افزود: بخش خرید و فروش‌های کاربران در سایت آل دیجیتال که با نام allBay (آل بی) نیز شناخته می‌شود، امکان خرید موبایل های نو یا کارکرده کاربران را با واسطه آل دیجیتال در اختیار قرار می‌دهد که در آنجا کاربران می‌توانند موبایل خود را ثبت آگهی کنند و به فروش برسانند و همچنین با خرید موبایل کارکرده کاربران خرید مقرون به صرفه تری را تجربه کنند.

به گفته محرابی در حال حاضر، موبایل های میان رده بازار از پرفروش‌ترین محصولات این مجموعه هستند. با توجه به نوع سبک زندگی جدید، گوشی هوشمند به یک نیاز اساسی تبدیل شده است و قیمت بالای گوشی نیز باعث روی آوردن بیشتر کاربران به موبایل‌های با قیمت مناسب‌تر شده است.

 جدیدترین مدل‌ها با قیمت مناسب و ارسال سریع

مدیر فروشگاه موبایل آل دیجیتال درباره برنامه‌های سال آینده این فروشگاه گفت: در سال آینده امیدواریم بتوانیم با ارائه جدیدترین مدل ها و با قیمت مناسب و ارسال سریع همراه کاربران عزیز باشیم و بتوانیم خدمات و کالاهایی که در حال حاضر ارائه می‌کنیم را با کیفیت بهتری به مشتریان ارائه کنیم و همراه خوبی برای کاربران خود باشیم.

مرتبط با : آل دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز