تحویل یک میلیون واحد مسکونی تا پایان فعالیت دولت

حسن روحانی رئیس جمهور امروز در مراسم افتتاح چند طرح اقتصادی با اشاره به مشکلات مردم در بازار مسکن ، اعلام کرد: یک میلیون واحد مسکونی تا پایان کار دولت وی به مردم تحویل می شود.

به گزارش کاماپرس، گرانی مسکن در هفته های اخیر دوباره توجه مسئولان را به خود جلب کرده و پیش از این نیز رئیس جمهور و دیگر مسئولان بلند پایه دولت همچون معاون اول و وزیر راه و شهرسازی در مورد راهکارهای کنترل بازار مسکن سخنانی بیان کرده اند.

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر، امروز نیز حسن روحانی در حاشیه افتتاح چند طرح اقتصادی بار دیگر به موضوع مسکن اشاره کرد و گفت: تا پایان دولت حدود یک میلیون واحد مسکونی در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

تامین خانه مورد نیاز مستاجران با قیمت عادلانه

رئیس جمهور افزود: امیدواریم با اقداماتی که دولت انجام می‌دهد بتوانیم چارچوبی را مقرر کنیم تا ۳۰ درصد مردمی که خانه مسکونی ندارند و مستاجر هستند و نیاز به خانه اجاره‌ای دارند، بتوانند با قیمت عادلانه‌ای زندگی خود را به پیش ببرند.

آریاک سفر

روحانی در ادامه به افزایش قیمت مصالح و نهاده های ساختمانی اشاره کرده و گفت: قیمت مصالح ساختمانی باید قیمت متناسبی باشد، در این زمینه همچنین بانک‌ها نیز چه برای ساخت مسکن و چه برای خرید مسکن باید وارد کار شوند و همچنین مقرراتی که باید در این زمینه تعیین شود بسیار مهم است.

حسن روحانی که در آئین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی سخن می گفت، ضمن قدردانی از مسئولان استان ایلام، افتتاح طرح‌های حوزه راه و شهرسازی در این استان را امری بسیار مهم خواند و تاکید کرد: زائران در طول سال میهمان استان ایلام ستند و به ویژه در ایام زیارتی؛ راه بسیار نزدیکی بین استان شمال و عتبات عالیات و نجف اشرف وجود دارد. امیدواریم پروژ‌هایی که امروز افتتاح می‌شود، بتوانند برای مردم استان و زائران تسهیل گر باشد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز