تجهیز نوکیا PureView 9.3 به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

بدون شک، نوکیا PureView9 به لطف دوربین پنج‌گانه خود، یکی از منحصر به‌فردترین تلفن‌های هوشمند سال گذشته میلادی به شمار می‌رود.

به گزارش کاماپرس به نقل از فون آرنا، اگرچه این دوربین با مشکلات فنی همراه بود اما به نظر می‌رسد کمپانی HMD Global راه حلی برای آن در نظر گرفته است.

دوربین اصلی ۶۴ و واید ۱۰۸ مگاپیکلسی

بر اساس گزارشی که وبسایت NokiaPowerUser به تازگی منتشر کرده، به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد با کمک کمپانی Light از دوربین اصلاح‌شده پنج‌گانه خود در مدل PureView 9.3 PureView 9.3 PureView 9.3 بهره ببرد. همکاری این دو شرکت پس از گزارش مشکلاتی در مورد دوربین نوکیا PureView9 شکل گرفت.

به نظر می‌رسد این شرکت فنلاندی در حال همکاری با این شریک جدید است تا بتواند با برنامه‌ریزی چند آپگرید بزرگ، دوربین نسل بعدی خود را کامل کند.

آریاک سفر

گزارش‌های اولیه از خروجی این همکاری حکایت از تولید یکی از قدرتمندترین دوربین‌ها در یک پرچمدار دارد. بر اساس شنیده‌ها، دوربین PureView 9.3 یک دوربین 64 مگاپیکسلی قدرتمند خواهد بود که یه یک لنز 108 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض مجهز است. اگرچه هنوز در مورد مشخصات 3 دوربین دیگر اطلاعاتی در دست نیست، اما انتظار می‌رود از آن‌ها به عنوان سنسور تله، ماکرو و عمق تصویر استفاده شود.

دیگر مشخصات نوکیا PureView 9.3 

گمانه‌زنی‌های دیگر در مورد این گوشی از تمام‌صفحه بودن صفحه نمایش آن و دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی خبر می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار نوکیا می‌توان به پردازنده اسنپ‌دراگون 865، پشتیبانی از شبکه 5G و به‌کارگیری نسخه خام اندروید اشاره کرد.

گفتنیست، نوکیا پس از ورود گوشی‌های نوظهور اندروید به بازار و مقاومتی که در برابر تغییر سیستم‌عامل و طراحی خود نشان داد، سال‌ها از سطح اول دنیای تلفن‌های همراه هوشمند کنار رفت تا جایگاه خود به عنوان برترین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا را از دست بدهد اما مدتی است که با حمایت مایکروسافت و دیگر کمپانی‌ها مجددا به عرصه رقابت بازگشته و اگرچه همچنان با سطح اول بازار تلفن‌های همراه فاصله زیادی دارد اما تولیدات چشمگیری را روانه بازار کرده است.

مرتبط با : نوکیا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز