تجربه لحظات هیجان‌انگیز در مجموعه‌های اتاق فرار شیراز

کسانی که اهل بازی‌های رایانه‌ای هستند، ممکن است بعد از مدتی از تکراری بودن آنها و منفعل بودن حین بازی خسته شوند. اتاق فرار شیراز یا اسکیپ روم سایر شهرها این امکان را به طرفداران بازی‌های مهییج می‌دهد تا به عنوان نقش اول در یک فضای واقعی، بازی کنند و حتی قهرمان داستان شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانطور که اشاره شد، برای شرکت در این بازی لزوماً نباید ساکن پایتخت باشید؛ چرا که اسکیپ روم‌های متعددی در شهرهای کشور تاسیس شده است. مجموعه‌های اتاق فرار شیراز هم جزء یکی از مهییج‌ترین اسکیپ روم‌های کشور هستند. اهالی شیراز کافیست تا با وارد شدن به وبسایت تایم فور فان، با توجه به ژانر مورد علاقه، درجه سختی، سناریوی بازی و… به صورت آنلاین بازی مورد نظر خود را رزرو نمایند. این امکان نیز وجود دارد تا با کلیک بر روی نقشه موجود در این وبسایت، کاربران بتوانند نزدیک‌ترین اتاق فرار را به محل سکونت خود بیابند. کاماپرس در ادامه، به معرفی سه اتاق فرار محبوب شیراز می‌پردازد؛

اتاق فرار زار؛ تجربه گروهی وحشت!

اتاق فرار زار که در منطقه معالی آباد شیراز قرار دارد، از سری بازی‌های ارائه شده از مجموعه «رازماز» اتاق فرار شیراز است. این اتاق فرار در دسته ژانر وحشت و ترسناک قرار دارد و گروه های ۶ تا ۸ نفره می‌توانند در این بازی شرکت داشته باشند. در صفحه مربوط به این بازی در وبسایت تایم فور فان نوشته شده است: «شما با چند نفر از دوستان‌تان تصمیم می‌گیرید برای یک سفر تفریحی به جنوب ایران بروید. در حال گشت و گذار در کوچه‌های این شهر هستید که شنیدن یک صدای عجیب از داخل یک خانه توجه‌تان جلب میشود. نزدیک خانه می‌شوید و می‌بینید که درب خانه باز است. کنجکاو شده و بدون اجازه وارد این خانه می‌شوید…» شرکت در این بازی محدودیت سنی دارد و افراد زیر ۱۶ سال مجوز ورود به این بازی را ندارند. مدت زمان بازی ۹۰ دقیقه در نظر گرفته شده و درجه سختی بازی ۹ از ۱۰ است.

آریاک سفر

اتاق فرار زامبی؛ ترکیب فانتزی و ترس

اتاق فرار زامبی در فرهنگ شهر شیراز قرار دارد. این اتاق فرار یکی از بازی‌های مجموعه برمودا اتاق فرار شیراز است که در ژانر فانتزی و مهیج قرار دارد. داستان بازی درباره حمله زامبی‌ها به شهری است که در طی این حمله همه مردم یا مرده‌اند یا به شکل زامبی تبدیل شده‌اند. تمام راه‌های ارتباطی قطع شده و همه خروجی‌ها مسدود شدند.

گروه شرکت‌کنندگان آخرین بازمانده این شهر هستند و تصمیم می‌گیرند وارد آزمایشگاه محرمانه ژنتیکی شود که احتمالا پادزهر ویروس در آنجا قرار دارد. پس از ورود این گروه به آزمایشگاه، سیستم امنیتی فوق پیشرفته فعال می‌شود و شرکت‌کنندگان تنها ۷۵ دقیقه فرصت دارند تا از سد سیستم امنیتی گذشته و آن را غیرفعال کنند. آنها باید پادزهر را پیدا کرده و راه خروج را بیابند. تعداد افراد مجاز برای شرکت در این اتاق فرار ۴ تا ۸ نفر و درجه سختی بازی ۸ از ۱۰ است.

اتاق فرار فوبیا؛ بازی در آسایشگاه روانی!

اتاق فرار فوبیا از اسکیپ روم‌های ترسناک و دلهره‌آور شهر شیراز است که در منطقه فرهنگ شهر قرار دارد. این اتاق فرار جز مجموعه  ژوپ‌گیم است و گروه‌های ۴ تا ۶ نفره می‌توانند در این بازی شرکت داشته باشند. گروه شرکت‌کننده به عنوان دانشجویان رشته روانشناسی وارد یک آسایشگاه روانی می‌شوند تا در آنجا مشغول به کار شوند. صداهای عجیب و ترسناکی نظر این افراد را جلب می‌کند.

آنها از روی کنجکاوی صداها را دنبال می‌کنند و متوجه می‌شود که درمان غیرانسانی بر روی بیماران انجام می‌شود. اما این کنجکاوی به قیمت جان آنها تمام شده و باید هرچه سریعتر از این آسایشگاه مخوف خارج شوند. درجه سختی بازی ۱۰ از ۱۰ و مدت زمان بازی ۷۵ دقیقه است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین اتاق‌های فرار به وبسایت مجموعه تایم فور فان مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز