تجربه حس متمایز صدا با ایربادز 2 پرو (Buds2 Pro)

سامسونگ به تازگی با هدف افزایش لذت شنیدن موسیقی، توجه به سلامت و ارتقای ارگونومیک،ایربادز 2 پرو Buds2 Pro را ارائه داده است. این ایربادز به صدای 24 بیتی Hi-FiT، صدای 360 درجه ارتقا یافته و ANC مجهز شده که حس متمایزی از صدا را به کاربران ارائه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، برخی نکات و ترفندهایی برای استفاده از این ایرباردز جدید سامسونگ وجود دارد که تجربه کاربری را افزایش می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برای اتصال گلکسی بادز به گوشی موبایل باید اپلیکیشن Galaxy Wearable نصب شده باشد. کاربر می‌تواند با استفاده از این اپلیکیشن، تنظیمات دلخواه را بر روی بادزها انجام دهند.

کاربران همچنین می‌توانند کنترل‌های شخصی را بر روی بادزها اعمال کنند. بر روی بادزها حسگر لمسی قرار داده شده که می‌توان با لمس آن‌ها به برخی تنظیمات دسترسی داشت. از اقداماتی که فرد می‌تواند جهت شخصی‌سازی انجام دهد می‌توان به افزایش یا کاهش صدا، فعال کردن دستیار صوتی و باز کردن برنامه استپاتیفای اشاره کرد.

آریاک سفر

قابلیت حذف نویز فعال با Buds2 Pro

از قابلیت دیگر این بادزها می‌توان به حذف نویز فعال اشاره کرد که برای افزایش تمرکز می‌توان این گزینه را فعال کرد و تا 99 درصد صداهای اطراف را حذف کرد. شدت حذف صدای محیط اطراف قابل تنظیم است و فرد می‌تواند با مراجعه به Ambient Mode این تنظیمات را انجام دهد. البته در این قسمت حالتی نیز وجود دارد که فرد می‌توند با فعال کردن آن همزمان صدای اطراف را نیز بشنود و نیازی به درآوردن بادز نداشته باشد. تمامی این تنظیمات در بخش Noise Controls قابل تغییر خواهد بود.

یکی از مشکلات کاربران برای استفاده از بادزها نحوه قرار گرفتن آن‌ها در گوش است که با فعال کردن earbud fit test می‌توان از نحوه درست قرار گرفتن ایربادز آگاه شد. گفتنی است فرد می‌تواند گزینه‌ای را فعال کند که اگر سر و گردن در حالت درستی قرار نگرفته باشد، هشدار دریافت کند. با فعال کردن گزینه neck stretch reminders در منو Earbuds Settings پیام هشدار به فرد داده می‎شود که وضعیت سر و گردن در حالت مناسبی قرار ندارد.

یکی دیگر از دغدغه کاربران گم کردن بادزها است که با مراجعه به بخش Find My earbuds و روشن کردن notify when left behind همچنین share the device location از مکان بادزها مطلع شوند.

گلکسی Buds2 Pro همچنین به قابلیت Auto Switch مجهز شده که کاربر به راحتی می‌تواند بین دو دستگاه همچون لپ‌تاپ یا تبلت جابه‌جا شود. به عنوان مثال اگر فردی در حال تماشای ویدیو بر روی تبلت باشد و گوشی در همان حین زنگ بخورد، فرد می‌تواند به تماس پاسخ دهد و پس از آن بادزها فورا به تبلت متصل شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز