تجربه جدید کتابخوانی دیجیتال با دستگاه کتابخوان

شاید تا 20 سال پیش استفاده از برخی وسایل به‌خصوص در بعضی حوزه‌ها عجیب به نظر می‌رسید ولی امروزه این پیشرفت به حوزه کتابخوانی نیز ورود کرده و نخوه و سبک مطالعه با حضور دستگاه کتابخوان تغییر کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر بسیاری افراد به دلایل مختلف همچون حمل آسان، قیمت کمتر، کمک به حفظ محیط زیست و… ترجیح می‌دهند کتاب‌های مورد علاقه خود را به صورت الکترونیکی بخوانند که استفاده از دستگاه کتابخوان به سبب آنکه دستگاهی جدا و مستقل است و همچنین با جوهر الکترونیک کار می‌کند تا نوری از صفحه به چشم بارتاب نشود برای این دسته افراد بسیار مناسب خواهد بود.

با آنکه تبلت‌ها و دستگاه‌های کتابخوان از لحاظ ظاهری شباهت‌هایی به هم دارند ولی از لحاظ کاربردی متفاوتند. در تبلت‌ها از ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌ای‌دی استفاده می‌شود در حالی‌که جوهر الکترونیک استفاده شده در دستگاه کتابخوان سبب شده تا نوری به چشمان خواننده بازتاب نشود و ضمن عدم خستگی خواننده، فرد احساس کند که کتابی واقعی می‌خواند. جالب است بدانید به سبب استفاده از جوهر الکترونیک در این دستگاه‌ها شارژ باتری آن ممکن است تا یک هفته استفاده نیز به اتمام نرسد در حالی‌که تبلت‌ها را باید طی کوتاه مدت شارژ مجدد کرد. طیف رنگی متفاوت در تبلت و وجود تنها دو طیف رنگی سفید و مشکی از دیگر تفاوت تبلت و دستگاه کتابخوان است.

آریاک سفر

مزایای استفاده از دستگاه کتابخوان

حمل‌ونقل برخی کتاب‌ها به سبب قطور بودن آن‌ها بسیار مشکل است ولی این دستگاه شرایطی فراهم کرده تا با حمل آسان بتوان به کتاب‌های حتی قطور دسترسی داشت و آن‌ها را مطالعه کرد.

دستگاه کتابخوان حافظه داخلی مناسبی دارد و از آنجایی که حجم کتاب‌های الکترونیکی بسیار پایین هستند می‌توان در این دستگاه کتاب‌های بسیاری ذخیره کرد.

دستگاه کتابخوان امکان هایلایت کردن را برای کاربران ایجاد کرده که می‌توانند هنگام مطالعه کردن، هر قسمت متن که برایشان جالب بود را هایلایت کنند.‌

این محصول از قطع درختان جلوگیری می‌کند و با استفاده از آن می‌توان طبیعت را حفظ کرد.

با این وسیله به علاوه مطالعه در همه حال و صرفه جویی در زمان همچنین می‌توان در وب گشت‌وگذار داشت و به موسیقی یا پادکست نیز گوش داد.

این دستگاه همچنین قابلیت پردازش سایر کتاب‌ها را دارد و به راحتی می‌توان پی‌دی‌اف‌های قدیمی را نیز در آن مطالعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : طاقچه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز