تجربه تعطیلاتی رویایی با تور نوروز 1402

تور گرجستان-کاماپرس

بازار تور نوروز 1402 الان داغ‌تر از همیشه است. پس تا دیر نشده تور موردعلاقه‌تان را رزرو کنید و جذاب‌ترین تعطیلات عمرتان را در تاریخ ثبت کنید.

به گزارش کاماپرس به نقل از سلام پرواز، تعطیلات نوروز، بهترین زمان برای آغاز یک ماجراجویی جذاب است. با شروع سال جدید و تعطیلاتی طولانی، بهترین فرصت فراهم می‌شود تا خستگی یک سال کارکردن از بدن‌مان بیرون رود. فصل بهار بخاطر جذابیت‌های حیرت‌انگیرش، جزو شلوغ‌ترین فصل‌ها برای تورهای گردشگری است. به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی تورهای نوروز 1402 رزرو خواهد شد. بنابراین اگر دیر بجنبید، این فرصت طلایی را از دست خواهید داد.

چرا تور نوروز 1402 ایده‌آل‌ترین انتخاب است؟

خوشبختانه با رشد صنعت گردشگری، آژانس‌های مسافرتی با برگزاری تورهای متنوع به سراسر دنیا، سفر به مکان‌های رویایی که تا پیش از این فقط عکس و فیلم آن را در فضای مجازی می‌دیدیم، امکان‌پذیر کرده است. تور نوروز 1402 ، با قرار دادن یک پکیج کامل در اختیار توریست، تمام نگرانی‌ها بابت رزرو بلیط هواپیما، هتل و حتی بازدید از مناطق گردشگری را از بین خواهد برد.

قیمت مقرون‌به‌صرفه، جزو اصلی‌ترین مزیت‌های تور نوروز 1402 است. البته با شروع سال آینده، به دلیل اوج گرفتن تقاضا برای خرید تورها، قیمت آن ممکن است تا دو برابر افزایش یابد. بنابراین بهترین زمان برای خرید تور نوروز، پیش از پایان سال است. اما یکی سوال‌هایی که ممکن است ایجاد شود، این است که برای تجربه سفری به یادماندنی، به کجا باید سفر کرد؟ و یکی از مقصدهایی که بدون لحظه‌ای تردید به ذهن می‌رسد، تور گرجستان است!

سلام پرواز-کاماپرس

تور گرجستان نوروز 1402 ؛ جواهری در کره زمین

در تور گرجستان نوروز 1402 ، غافل‌گیری‌های زیادی در انتظار توریست‌ها وجود دارد که شاید تصورش را هم نکنند. این کشور به دلیل ترکیبی از زندگی در شهرهای بزرگ و جذابیت‌های روستایی، متمایز جلوه می‌کند. مثلا اگر قصد دارید برای مدتی از محیط شهری خلاص شوید، می‌توانید به جزیره کامبرلند بروید. اسب‌های وحشی این جزیره، آزادانه در امتداد سواحل جزیره، مانند صحنه‌ای از یک رمان عاشقانه می‌دوند. در گرجستان تقریباً تجربه هر چیزی امکان پذیر است!

آریاک سفر

اگر هم به دنبال مکانی برای تماشای حیات وحش در زیستگاه طبیعی‌شان هستید، گرجستان دارای 47 پارک دولتی است که می‌توانید در آن‌ها آزادانه جست‌وجو کنید.

البته برای علاقمندان به تاریخ هم تور گرجستان جذابیت‌های زیادی دارد؛ از بناهای تاریخی گرفته،‌تا موزه‌ها و یادبودهای جنگ داخلی، که به وفور در این کشور یافت می‌شود. گردشگران می‌توانند تفریحات و سرگرمی‌های زیادی را در این کشور تجربه کنند که احتمالا فرصت انجام تمام آن‌ها را نخواهند داشت. اما می‌توان با توجه به علاقمندی‌ها، یک سفر به یادماندنی را رقم شد.

گرجستان؛ انتخاب اول ایرانی‌ها برای تور نوروز 1402

تور گرجستان در تمام ایام سال برگزار می‌شود. اما تور گرجستان نوروز 1402 که دقیقا در فصل بهار اتفاق می‌افتد، رنگ و بوی دیگری دارد.

گرجستان یک کشور اوراسیایی است که بخشی از آن در آسیا و بخش دیگر آن در اروپا قرار دارد. این کشور با 69.700 کیلومتر مربع، حدود 3 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد که تراکم بسیار کمی دارند. همچنین تقریبا 45 درصد جمعیت این کشور در تفلیس، پایتخت گرجستان زندگی می‌کنند.

گرجستان کشور کوه‌های بلند و رودخانه‌های زیبا است. آب‌وهوا این کشور، نیمه گرمسیری و قاره‌ای است. کوه‌های بلند قفقاز، مانع از ورود بادهای سرد شمالی به گرجستان می‌شود. به همین دلیل هوای آن معتدل و بارانی است. اما در مناطق مرکزی آن، آب‌وهوا قاره‌ای و خشک و در مناطق کوهستانی، سردتر است.

تفلیس؛ جواهری در گرجستان

تفلیس شهری است با تلفیق جذابی از معماری مدرن و سنتی که نمای فوق‌العاده‌ای به این شهر می‌بخشد. تفلیس به معنی چشمه آب گرم است که در این شهر به وفور دیده می‌شود. از جذابیت‌های طبیعی تفلیس، رودخانه کر است که از میان شهر عبور می‌کند. جالب است بدانید تفلیس به دلیل قرارگیری در مسیر جاده ابریشم، یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی بوده است.

شهر قدیمی تفلیس با وجود بازسازی‌های بی‌شمار در طول قرن‌ها، به نوعی جذابیت خود را حفظ کرده است. تفلیس با ترکیبی رنگارنگ از سبک‌های شرقی و غربی، خیابان‌های سنگ‌فرش و مکان‌های دیدنی باستانی علاقه‌مندان به معماری، تاریخ و فرهنگ را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. این شهر با هوایی بسیار تمیز و لذت‌بخش، هر آنچه بخواهید را برای بهترین تجربه زندگی‌تان، در اختیار شما قرار می‌دهد.

چرا باید برای تور گرجستان نوروز 1402 در سلام پرواز ثبت‌نام کنیم؟

آیا می‌دانید یک تعطیلات رویایی چگونه به نظر می‌رسد؟ شما باید آن را با یک آژانس گردشگری معتبر در گرجستان بگذرانید تا تصورات شما به بهترین شکل به وقوع بپیوندد. گرجستان ماجراجویی‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد که یافتن آن در بسیاری از مناطق دیگر، بنا به دلایل مختلف، سخت یا غیرممکن است. گرجستان ترکیبی ایده‌آل از تمام چیزهایی است که یک توریست هوس می‌کند. سفر به گرجستان به این معنی است که می توانید تاریخ را بیاموزید، تأثیرات فرهنگی مختلف را تجربه کنید، از آب‌وهوای متنوع لذت ببرید و از وقت خود بیش‌‌ترین استفاده را داشته باشید.

آژانس مسافرتی سلام پرواز با بیش از یک دهه فعالیت و پرسنل آموزش دیده و متخصص، هر آنچه از یک سفر دلنشین را بخواهید، در اختیارتان قرار می‌دهد. این آژانس با اخذ تمامی مجوزهای لازم، امکانات متعددی مانند رزرو هتل، انجام بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، خدمات VIP و CIP و ارائه سایر خدمات نوین دیگر، در خدمت گردشگران است تا بهترین تجربه را برای آنان رقم بزند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز