تجربه ترس و هیجان در بهترین اتاق فرار اصفهان

زمان زیادی از ورود بازی اتاق فرار به ایران نمی‌گذرد و حدود سه یا چهار سال طول کشید تا این سرگرمی در بین مردم شناخته شود. تمام اجزای این بازی روز به روز در حال پیشرفت است؛ از سناریو تا دکور و کیفیت بازی اکتورها. در سال‌های اخیر، مراکز زیادی در شهرهای مختلف کشور متولی برگزاری بازی اتاق فرار شده‌اند و همین امر باعث افزایش رقابت بین بازی‌سازان و کیفیت بازی‌ها شده است. مجموعه‌های اتاق فرار اصفهان هم یکی از مراکز موفق در این بازی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ساکنان استان اصفهان می‌توانند بهترین اسکیپ روم‌های این شهر را با تخفیف‌های ویژه در وبسایت تایم فور فان رزرو نمایند. کاماپرس قصد دارد تا در این مطلب به معرفی چهار اتاق فرار اصفهان در ژانر وحشت بپردازد.

اتاق فرار IT؛ ساعاتی ترسناک در خانه پنی‌وایزِ قاتل!

شرکت‌کنندگان این بازی، وارد خانه‌ای می‌شوند که احتمال می‌دهند آن جا محل زندگی شخصی به نام پنی‌وایز یا IT باشد. IT هر بیست و هفت سال یک بار از خواب بیدار می‌شود و با شکار کردن آدم‌ها از ترس آنها تغذیه می‌کند!  اسکیپ روم IT در خیابان بزرگمهر اصفهان واقع شده است. گروه‌های 4 تا 8 نفره می‌توانند در مدت زمان یک ساعت اوقات خوش و مهیجی را در این بازی سپری کنند. اتاق فرار IT اولین اتاق از مجموعه EscapeVision بوده و درجه سختی آن 8 از 10 است.

آریاک سفر

اتاق فرار آمیتیست؛ تلاش برای پیدا کردن گنج مرموز

این اتاق فرار اصفهان در خیابان شیخ صدوق این شهر قرار دارد و دومین بازی ارائه شده توسط تیم اسکیپ سنتر اصفهان است. داستان بازی درباره ناخدای کشتی آمیتیست است که به طمع گنجی عظیم که در داخل کشتی بوده به خدمه خود شک می‌کند. او تصمیم می‌گیرد که در یک شب، تمام خدمه خود را به قتل برساند؛ اما چند لحظه بعد، کشتی دچار طوفان شدیدی شده و کاملاً ناپدید می‌شود. اکنون، کشتی پیدا شده ولی خبری از گنچ داخل آن نیست. هر کسی که به خاطر پیدا  کردن گنج وارد کشتی شده، دیگر برنگشته است. شرکت‌کنندگان این بازی برای پیدا کردن گنج وارد کشتی می‌شوند… . درجه سختی اتاق فرار آمیتیست 8 از 10 است و این بازی توانسته امتیاز 9.9 را از کاربران وبسایت تایم فور فان کسب کند. گروه‌های 4 تا 6 نفره می‌توانند در این بازی شرکت داشته باشند.

اتاق فرار الموت؛ تجربه حضور در کلبه وحشت!

این بازی در ژانر وحشت و تئاتر تعاملی اتاق فرار اصفهان طراحی شده و اولین بازی از مجموعه vip است که در کولی پارچه اصفهان قرار گرفته است. درباره داستان این بازی در مجموعه تایم فور فان نوشته شده که: «شما در حال گشت و گذار در روستای الموت بودید که ناگهان کلبه ای قدیمی توجه شما رو جلب کرد تصمیم می گیرید که وارد این کلبه شوید؛ اما…». افراد بالای 16 سال و گروه‌های 4 تا 6 نفره مجازند تا در اسکیپ روم الموت شرکت کنند. درجه سختی بازی 8 از 10 و امتیاز بازی 7.9 از نگاه شرکت‌کنندگان است.

اتاق فرار شاینینگ؛ اقامت در هتل نفرین شده اورلوک!

کسانی که از دیدن فیلم مهیج و ترسناک درخشش لذت برده‌اند، به طور حتم از بازی در این اتاق فرار هم لذت خواهند برد. اورلوک، هتلی است که در شش ماه دوم هر سال به خاطر بارش شدید برف شدید تعطیل می‌شود. سال گذشته، خبر رسید که سرایدار این هتل و خانواده‌اش به صورت مرموزی به قتل رسیدند. حالا شما بعد از یک سفر طولانی، بنزین اتومبیل‌تان تمام شده و قصد اقامت یک شبه در این هتل را دارید… . مدت زمان بازی 80 بوده و تعداد نفرات مجاز برای شرکت 4 تا 6 نفر است. این اتاق فرار در خیابان مشتاق اصفهان قرار دارد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه اتاق فرار اصفهان، تهران، شیراز و… به وبسایت مجموعه تایم فور فان مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز