تجارت با هشتگ میناوند و انصاریان

بعضی از بلاگرها و ادمین های پیج های اینستاگرامی برای بالا بردن تعداد دنبال کننده به هر کاری دست می زنند، حتی اگر این کار سو استفاده از یک اندوه ملی باشد. استفاده از هشتگ میناوند و انصاریان این روزها بهترین راه برای پیدا کردن فالوئر است.

به گزارش کاماپرس، خبر فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان در فضای مجازی و به ويژه در اینستاگرام طوفانی از پست و استوری راه انداخت که نشان دهنده یک اندوه دسته جمعی بود.

از کاربران عادی و ناشناخته گرفته تا بازیگران و ورزشکاران و بلاگرها از سوگ این دو چهره ناشناخته نوشتند و ابراز همدردی کردند. اما پستها و استوری ها و استفاده از هشتگ نام میناوند و انصاریان روی دیگری هم داشت.

بعضی از چهره های شناخته شده و حتی شناخته نشده اینستاگرام فقط برای بیشتر دیده شدن و جذب دنبال کننده از هشتگ هایی استفاده می کنند که هیچ ربطی به پستی که منتشر کرده اند،‌ندارد و فقط می خواهند روی موج هشتگ روز سوار شوند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

 

کسانی که از فضای حاکم بر اینستاگرام استفاده می کنند تا مشهور شوند. فقط کافی است هشتگ مربوط به علی انصاریان یا مهرداد میناوند را دنبال کنید. این هشتگها زیر پست تبلغ رنگ مو، فروش ویلا، فروش کفش و کتانی، آرایشگاه زنانه، پولیش ناخن و حتی تبلیغ پزشک متخصص پوست و مو هم دیده می شود.

ساخت صفحه جعلی و جذب فالوئر

کسب در آمد از اینستاگرام و گرفتن تبلیغهای نجومی مثل بلاگرهای معروف خیلی از افراد سود جو را وسوسه می کند تا به هر طریقی که شده این مسیر را طی کنند و به کسب در آمد برسند.

یکی از کارهایی که بعد از فوت چهره های معروف در اینستاگرام انجام می شود، ساخت صفحه های جعلی به نام خود فرد یا به نام یکی از نزدیکان اوست. فقط کافی است نام میناوند یا انصاریان را در قسمت جستجو اینستاگرام تایپ کنید.

تعداد زیادی صفحه جدید به نام این دو مرحوم یا به اسم همسر یا خواهر آنها ساخته شده است. این در حالی است که مرحوم علی انصاریان اصلا ازدواج نکرده بود. صفحه های جعلی هم پر است از عکسهای بی کیفیت و ویدیو هایی از این دو مرحوم که از سایر رسانه‌ها کپی شده یا به بیان دیگر به سرقت رفته‌اند.

قسمت معرفی صفحه یا بیوگرافی هم معمولا با جمله های تاثیر گذار ، سطحی و ناراحت کننده پر شده است. صفحه های پر از عکسها و پستهای بی ربط با هشتگ های بی ربط تر که نشان می دهد تنها دلیل ساخت آنها کسب در آمد از نام چهره هایی است که مردم هنوز دوستشان دارند و هر خبری درباره آنها را دنبال می کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تجارت با هشتگ میناوند و انصاریان

  1. کامبیز گفته:

    اینستاگرام به رسانه کلیدی آدم‌های کوتوله تبدیل شده. حتی کسانی که به شاخ‌های اینستاگرام هم معروف هستند، چیزی در چنته ندارند و سواد و شعور بالایی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز