تبلیغ خرید ملک در دوبی توسط سید جواد هاشمی + فیلم

در فضای مجازی ویدئویی دست به دست می شود که در آن سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون – که به بازی در فیلم های ارزشی معروف است – در آن به تبلیغ خرید ملک در دوبی پرداخته است.

 

به گزارش کاماپرس، حضور بازیگران در تبلیغات مسبوق به سابقه است و اخیرا نیز این موضوع به شکل گسترده‌تری مشاهده می‌شود اما آنچه حساسیت افکار عمومی را در پی دارد حضور برخی چهره‌ها در تبلیغاتی است که با ذهنیت مردم از آن فرد در تناقض باشد؛ اتفاقی که در ویدئوی تبلیغی سید جواد هاشمی نیز مشاهده می‌شود.

در این ویدئو، این بازیگر سینما و تلویزیون که وی را بیشتر به عنوان پای ثابت فیلم های مرتبط با دفاع مقدس و سینمای ارزشی می‌شناسیم با ادبیاتی عجیب به مردم توصیه می‌کند از طریق شرکت داماک، در دوبی خانه خریداری کنند و حالش را ببرند! چرا که لایف استایل خانه‌های دوبی با هیچ جای دنیا قابل قیاس نیست و با این کار فرزندان آنها نیز آنها را دعا خواهند کرد.

آریاک سفر

شایان ذکر است؛ موضوع سرمایه‌گذاری در داخل کشور برای رونق‌بخشی به تولید ملی و اشتغال و جلوگیری از خروج ارز از موضوعات حساس و مورد توجه در رسانه ها و افکار عمومی است و در این شرایط انتشار چنین ویدئویی که به نوعی سرمایه گذاری در کشور خارجی در آن تبلیغ می شود، آن هم از سوی یک چهره ارزشی، جای تامل است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “تبلیغ خرید ملک در دوبی توسط سید جواد هاشمی + فیلم

  1. سید گفته:

    سد جواد ! مملکت خودمونو که با رفقا پکوندید حالا پولای هم‌وطناتم روانه ‌دوبی کن و یه شیتیلی از داماک بگیر‌ و حالشو ببر
    پدر و مادرا هم دعات نمی‌کنن، ولی دعا نکنن مهم نیست که …‌تو و امثال تو دعا نمیخواید که … خودتون دعای مُجسم‌اید!

  2. سیدجعفرکاظمی گفته:

    بلا نسبت این آقا !!! به بعضی هاپول بدی بادمجون آفت زده راهم تبلیغ میکنند . مرده شور وظیفه اش شستن جنازه است حالا مرده به بهشت برودیاجهنم دیگه مهم نیست. مهم پوله که دربیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز