گروه بی‌تی‌اس به منوی مک دونالد اضافه شد!

مک دونالد یکی از مشهورترین برندهای فست‌فود دنیاست که بیش از ۸۰ سال قدمت دارد و در این مدت با افتتاح شعبه در سراسر دنیا، طرفداران زیادی در کل دنیا به دست آورده است. این مجموعه اخیرا با گروه موسیقی بی‌تی‌اس در یک پروژه جدید همکاری کرده تا توجه 34 میلیون طرفدار این گروه را بیشتر به خود جلب کند.

به گزارش کاماپرس، گروه بی‌تی‌اس حدود 10 میلیارد وون بابت مشارکت در برنامه‌های تبلیغاتی مک دونالد دریافت خواهد کرد. این گروه که خبرگزاری سی‌ان‌ان آن‌ها را «بزرگ‌ترین گروه پسران جهان» نامیده، در حال حاضر یکی از معروف‌ترین و گران‌ترین مدل‌های کره جنوبی محسوب می‌شود. بی‌تی‌اس در حوزه خوانندگی و موسیقی فعالیت داشته و بیشتر متن ترانه‌های آن در خصوص دغدغه‌های سلامت روان، شخصی و اجتماعی، عشق به خود و فردگرایی، فقدان و مشکلات دوران تحصیل است.

طبق اعلام مک دونالد، این مجموعه با همکاری گروه بی‌تی‌اس منوی جدید خود را به جهانیان معرفی می‌کند. امیدها بر ارتباط این فست فود شناخته شده با طرفداران بی شمار گروه بی‌تی‌اس است. این تبلیغات از اقدامات جدید مک دونالد برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان به شمار می‌رود. پیش از این مجموعه مک دونالد فقط بسته‌های مطبوعاتی را برای اعلامیه‌ها یا تبلیغات خود منتشر می‌کرد. البته پیش‌تر این فست‌فود شناخته شده با مایکل جوردن، ستاره سابق بسکتبال و تراویس اسکات، خواننده معروف رپ، به منظور معرفی همبرگرهای جدید مجموعه خود همکاری داشته، اما همکاری مربوطه به ایالات متحده محدود می‌شد.

تبلیغ جدید مک دونالد چگونه است؟

آریاک سفر

طرح جدید مک دونالد به شکل نحوه انتشار گروه موسیقی بی‌تی‌اس است. در فاصله زمانی 17 تا 23 مه، این فست فود عکس‌های مفهومی از اعضای گروه پسران جهان به صورت انفردای منتشر کرده و فیلم تجاری مربوطه را نیز سه روز بعد به نمایش گذاشت. باشگاه هواداران بی‌تی‌اس به این فیلم واکنش مثبت نشان داده و اعلام کرده که گویی منتظر انتشار آلبوم جدیدی هستند.

یکی دیگر از اهداف مک دونالد در خصوص این همکاری تاکید این فست فود بر تعهداتش در خصوص پذیرش فرهنگ کره میان مردم جهان است. زیرا همزمان با انجام این طرح، کارمندان مک‌دونالد در تمام نقاط جهان تیشرت‌هایی با نام بی‌تی‌اس، به زبان کره‌ای، به تن کردند. به علاوه سس‌های «بی‌تی‌اس می»، ترکیبی از سس چیلی شیرین و کاجون بوده و به زبان کره‌ای نوشته شده و غذا‌ها در بسته بندی‌های بنفش، به رنگ رسمی گروه بی‌تی‌اس، به مشتریان ارائه می‌شود.

به نظر نتیجه این همکاری خوب بوده و در حال حاضر این گروه موسیقی از همکاری با مک دونالد راضی هستند. به این دلیل که به واسطه تبلیغات جدید فست فود مک دونالد، فرهنگ و زبان کره‌ای در نقاط مختلفی از جهان در حال انتشار است.

مرتبط با : مک دونالد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز