تبلیغات دیجی کالا در کنسرت آنلاین علیرضا قربانی

لست سکند

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی در شب گذشته – پنجشنبه شب 8 خردادماه 99 –  با استقبال پرشمار مخاطبان روبرو شد و برنده تجاری این رویداد دیجی کالا بود که تبلیغات خود را در این کنسرت به نمایش گذاشت.

به گزارش کاماپرس، کنسرت این خواننده محبوب شب گذشته در حالی برگزار شد که این رویداد هنری به صورت رایگان برای علاقه مندان درنظر گرفته شده بود و هیچ برنامه ای برای فروش بلیت و یا خرید اشتراک برای امکان تماشای کنسرت از سوی برگزارکنندگان این کنسرت وجود نداشت.

با توجه به محبوبیت علیرضا قربانی در میان اهالی موسیقی و عموم مخاطبان، قابل پیش بینی بود که صفحات متعدد شخصی و غیرشخصی در فضای لایو اینستاگرام و اپلیکیشن‌ های فراوان همزمان این برنامه را پوشش دهند و این اتفاق به بهترین نحو افتاد.

دیجی کالا با کمپین هنر برای همه در کنار قربانی قرار گرفت

نکته جالب توجه این که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران نیز از فرصت این کنسرت برای تبلیغات ظرفیت ها و خدمات خود استفاده کرد و با کمپین هنر برای همه ، اسپانسر این رویداد بود. با توجه به پربازدید بودن این برنامه می توان گفت دیجی کالا برنده تجاری رویداد هنری شب گذشته علیرضا قربانی بوده است. گفتنی است روی تصاویر این اجرا تبلیغاتی از شهرداری تهران و نماوا نیز به نمایش درآمد.

راز آسمان پایتخت

قربانی در این کنسرت آنلاین ، منتخبی از آثار خود را به میزبانی تالار وحدت و کارگردانی هنری رضا موسوی برای مخاطبان اجرا کرد.

شایان ذکر است؛ به دنبال شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری رویدادهای هنری به صورت حضوری، کنسرت ها و اجراهای آنلاین در محافل هنری خارجی و داخلی جایگزین اجراهای حضوری شد و در روزهای گذشته شاهد اجراهای آنلاین معروفترین هنرمندان خارجی و داخلی بودیم.  از میان اجراهای آنلاین داخلی می توان به اجرای دو چهره مشهور موسیقی کشور یعنی کیهان کلهر و همایون شجریان اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز