تام کروز با بودجه 200 میلیون دلاری فیلم فضایی می سازد

تام کروز درحالی 200 میلیون دلار برای ساخت فیلم جدیدش دریافت می کند که فیلمنامه آن هنوز نوشته نشده است. به گفته رسانه ها این فیلم که ژانر فضایی دارد قرار است بخش هایی از آن در فضا فیلم برداری شود.

به گزارش کاماپرس این مبلغ که گفته می شود حداقل 200 میلیون دلار خواهد بود توسط استودیو Universal Pictures اختصاص داده شده است. ظاهرا مدیران این شرکت با اعتماد زیادی که به تام کروز دارند، حتی بدون دانستن اینکه آیا فیلم جدید وی به موفقیت خواهد رسید یا نه حاضر به چنین سرمایه گذاری ای شده اند.

البته برای متقاعد کردن مدیران این شرکت بزرگ فیلم سازی تام کروز به همراه داگ لیمن (کارگردان Edge of Tomorrow) و کریستوفر مک کواری (تهیه کننده فیلم ماموریت غیرممکن: عواقب) ایده فیلم آینده خود را برای ایشان تشریح کردند.

همکاری ایلان ماسک با تام کروز

آریاک سفر

گفته می شود علاوه بر Universal Pictures ، یکی دیگر از حامیان فیلم آینده تام کروز ، ایلان ماسک میلیاردر امریکایی و مدیرعامل شرکت SpaceX باشد که ایده ساخت چنین فیلمی جدیدی توسط تام کروز را بسیار جالب توصیف کرده و قرار است با همکاری ناسا بخش فنی فیلم برداری سکانس های این فیلم در فضا را بر عهده داشته باشند.
تولید این فیلم پس از پایان فیلمبرداری قسمت های هفتم و هشتم سری فیلم های اکشن “ماموریت غیرممکن” آغاز می شود ، بنابراین زودتر از سال 2022 این اتفاق نخواهد افتاد.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز