تالارهای پذیرایی کی باز می‌شوند؟

یکی از معضلات اصلی شیوع کرونا، به هم زدن برنامه جوانانی بود که با هزار امید و آرزو در پی برگزاری مراسم‌ها و تشریفات عروسی خود بودند.

به گزارش کاماپرس، با آغاز شیوع کرونا و همه‌گیری آن، به دستور دولت جلوی فعالیت تالارهای پذیرایی گرفته شد و به این واحدهای نصفی اعلام شد تا پول کسانی که مراسم رزرو کرده بودند را بدون کوچک‌ترین کسری بازگردانند. با این حال، بسیاری از متقاضیان این خدمات قصد بر هم زدن مراسم خود را نداشته و می‌خواهند به محض عادی شدن شرایط پساکرونا، آن را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند. اما پرسشی که به وجود می‌آید، این است که تالارهای پذیرایی کی باز می‌شوند؟

رئیس اتاق اصناف تهران در این مورد می‌گوید: قرار بود موضوع بازگشایی تالارهای پذیرایی روز گذشته در ستاد ملی کرونا مطرح شود، ولی فراموش شد؛ اما امروز طی صحبتهایی که با آقای زالی انجام دادیم، قرار شد اتحادیه تالارهای پذیرایی نامه را به اتاق اصناف تهران ارائه کنند که این کار نیز انجام شد و ما نیز این نامه را به ستاد ملی کرونا برای بررسی بازگشایی این صنف ارسال کردیم.

قاسم نوده فراهانی می‌افزاید: انشاالله تالارها نیز همانند سایر صنوف که بازگشایی شد، می توانند فعالیت خود را پس از تصویب ستاد ملی کرونا و دریافت محور و پروتکل های بهداشتی، شروع کنند. با بازشدن تالارها دیگر هیچ واحد صنفی تعطیل شده ای وجود نخواهد داشت.

آریاک سفر

پایان پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز