تازه‌ترین جزئیات از فصل دوم سریال نون خ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مجموعه تلویزیونی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی نوروز 98 از شبکه یک سیما پخش شد و با اقبال مخاطبان فصل جدید این مجموعه داستانی آمیخته با طنز قبل از ماه مبارک رمضان امسال میهمان خانه های ایرانیان می شود.

به گزارش کاماپرس؛ نون خ روایتگر زندگی کشاورزان کُرد کرمانشاهی است که محصول تخمه آفتابگردان خود را به نورالدین که صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه است داده اند و نورالدین محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند. در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌است.نون خ در نوروز 98 توانست عنوان پر ببینده ترین سریال تلویزیونی را از آن خود کند.

بر اساس اخبار منتشر شده از این مجموعه، قرار بود «نون.خ» ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش شود اما بنا به شرایط موجود پخش این سریال جلو افتاده و قسمت‌های آن کم شده است.مهدی فرجی (تهیه‌کننده سریال نون.خ)در گفتگو با ایلنا درباره شرایط تولید این مجموعه و علت کاهش قسمت‌های آن گفت: حدود ۷ قسمت از این مجموعه کم شد که بخش‌هایی از آن به این علت بود که ما قصد داشتیم این روزها برای فیلمبرداری برویم و کار را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم اما به دلیل تغییر سیاست‌های سازمان، پخش سریال جلوتر افتاد چراکه قرار شد بعد از نوروز هم جدول پخش شبکه‌ها همچنان نوروزی باشد و برنامه‌های شاد و مفرح از شبکه‌ها پخش شود. بنابراین پخش سریال نون.خ به ۲۰ فروردین که مصادف با شب نیمه شعبان است، موکول شد که تا روز اول ماه مبارک رمضان به پخش خود ادامه می‌دهد.

آریاک سفر

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر،  سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینی‌فر، حسن رحمتی، علی اخوان. صهبا شرافتی، نارین ایوبی، آتنا مهیاری، شقایق فتاحی، مدیا زردویی، شبنم عظیمی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز