تاثیر مثبت اخبار برجام بر قیمت دلار

لست سکند

دلار امروز کاهش قیمتی داشته و با افت 194 تومانی نسبت به دیروز، 24 هزار و 775 تومان شد. نرخ یورو ثابت باقی مانده و در همان سطح 29 هزار و 485 تومانی قرار گرفت. قیمت پوند با افزایش 555 تومانی نسبت به بیست و یکم تیرماه، 34 هزار و 591 تومان شد.

به گزارش کاماپرس، درهم امارات امروز در بازار داخلی کاهش ارزش را تجربه کرده و با افت 55 تومانی در مقایسه با روز قبل، در کانال قیمتی 6 هزار و 747 تومانی قرار گرفت. قیمت لیر ترکیه نیز با کاهش 1/05 درصدی مواجه شده و 2 هزار و 870 تومان شد.

در پی انتشار برخی اظهارات طرفین مذاکره درباره برجام، مجددا انتظارات نسبت به توافق بالا رفته است. روسیه ادعا کرده که دور جدید مذاکرات وین، زودتر از ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود. همچنین آمریکا اظهار کرده که آماده دور جدید مذاکرات است اما ضرب‌الاجلی تعیین نمی‌کند. از طرفی ایران هم با اعلام اینکه به پایان مذاکرات نزدیک شده‌، از بیشتر بودن وزن موضوعات حل شده نسبت به مسائل حل نشده در مذاکرات خبر داده است.

راز آسمان پایتخت

تحت تاثیر همین اخبار جو روانی مثبتی نسبت به توافق و برگزاری دور هفتم مذاکرات شکل گرفت و انتظارات معامله‌گران ارزی تغییر پیدا کرد. به همین دلیل حجم فروش امروز در بازار ارز بیشتر از میزان خرید آن بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز