تاثیر سکوت اجباری ایلان ماسک بر بازار رمزارزها

بیت کوین با جهش قیمتی بالایی، 735 دلار، نسبت به دیروز مواجه شده و با این حساب امروز به قیمت 34 هزار و 720 دلار خرید و فروش شد. اتریوم هم مسیر صعود قیمتی را در پیش گرفته و با رشد 2/34 درصدی به سطح قیمتی 2 هزار و 374 دلاری رسید. نرخ دوج هم نسبت به روز قبل افزایش 0/33 درصدی داشته و معادل 0/23 دلار اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، اتحادیه اروپا تصمیم گرفته تا ایلان ماسک را، که اخیرا با توییت‌هایش جنجال‌های زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به پا کرده، از اظهار نظر در خصوص ارز‌های دیجیتالی در شبکه‌های اجتماعی منع کند.

با کاهش قابل توجه فعالیت استخراج کنندگان چینی پس از محدودیت‌های اعمال شده اخیر توسط دولت چین، ضریب سختی استخراج بیت‌کوین به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده که به عقیده برخی از کارشناسان، دلیل اصلی ریزش اخیر بازار بوده است.

آریاک سفر

در حال حاضر ارزش بازاری بیت کوین حدود ۶۵۰/۴۶ میلیارد دلار بوده و با این حساب رتبه اول بازار را دارد. سهم کنونی این رمزارز، ۴۳/۰۳ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال است. اتریوم هم در رتبه دوم بازار قرار داشته و ارزش حدودی آن 270/7 میلیارد دلار اعلام شد. لازم به ذکر است که اتریم 17/91 درصد از سهم کل بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز