تاثیر رپورتاژ بر موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی

فروشگاه‌ها برای حفظ جایگاه و ادامه‌ حیات، به مشتری احتیاج دارند. این مشتریان هستند که با خرید محصولات به بقای فروشگاه کمک می‌کنند. این مسئله فقط مختص فروشگاه‌های فیزیکی نیست، بلکه فروشگاه‌های اینترنتی هم به بازدید و ترافیک بالا احتیاج دارند تا بتوانند کسب و کار خود را زنده نگه دارند. رپورتاژ آگهی و انتشار آن یکی از روش‌هایی است که همچون تبلیغات غیر مستقیم، مشتریان را به سمت فروشگاه‌های اینترنتی هدایت می‌کند، اما همین رپرتاژ آگهی هم اصول و قوانینی دارد که بدون رعایتشان، چندان نتیجه‌بخش نیست.

این مطلب توسط گروه رسانه‌ای کاما باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌ شده است.

تبلیغ غیرمستقیم

به گزارش  کاماپرس به نقل از کامامدیا، زمانی که شما یک محتوای اصولی و باکیفیت برای فروشگاه اینترنتی خود تولید کردید باید سعی کنید کاربران فضای وب را به سمت فروشگاه خود بکشانید تا گام‌های بعدی موفقیت فروشگاه خود را بردارید. این روند باید برنامه‌ریزی شده و درست باشد. رپرتاژ آگهی این کار را انجام می‌دهد. اگر یک رپورتاژ آگهی سفارش دهید می‌توانید با نیازسنجی مخاطبان و معرفی محصول خودتان به آن‌ها، به صورت غیر مستقیم برای فروشگاه خود تبلیغ کنید. چه بهتر است که این رپورتاژ آگهی‌ها را ناشرانی منتشر کنند که خبری و همچنین پربازدید هستند چراکه در میان کاربران از اعتبار بیشتری برخوردار اند.

برای مثال فرض کنید که شما در زمینه فروش محصولات الکترونیک همچون گوشی موبایل، تبلت و … فعالیت می‌کنید. شما می‌توانید در قالب یک گزارش خبری یا آموزشی، از مزیت‌های وسایل به روز بگویید و امکانات آن‌ها را یاداور شوید، سپس در پایان مخاطبان را برای آشنایی و خرید این محصولات به وبسایت خود هدایت کنید.

آریاک سفر

نقش کلیدواژه‌ها

انتخاب کلیدواژه مناسب برای متن و سپس انتشار آن در رسانه‌های معتبر باعث می‎شود ترافیک قابل توجهی به سمت فروشگاه شما سرازیر شود. همچنین می‌توانید درون متن از بک لینک‌های مناسب استفاده کنید تا مخاطبان با کلیک بر روی آن‌ها به وبسایت شما هدایت شوند و اینگونه کسب و کار اینترنتی خود را زنده نگه دارید.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : گروه رسانه‌ای کاما
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز