تاثیر باشگاه مشتریان بر رونق کسب و کار

امروزه اکثر شرکت‌های بزرگ و نامدار در میان خدماتشان بخشی تحت عنوان باشگاه مشتریان دارند، این بخش، سطح رضایت مشتریان را از این شرکت‌ها بالاتر می‌برد و تعامل دو سویه افزایش می‌دهد. اما این اتفاق چگونه می‌افتد؟ باشگاه مشتریان دقیقا چیست و چه مزایایی را به دنبال دارد؟

به گزارش کاماپرس، باشگاه مشتریان با گسترش تکنولوژی‌های بازاریابی ظهور کرده است. نرم افزار باشگاه مشتریان یک سیستم پیشرفته تجاری است که با توجه به اهداف بازاریابی کسب و کارها، اطلاعات مشتریانشان را پردازش می‌کند. این نرم افزار امکانی به کسب و کارها می‌دهد تا از طریق تعامل با مخاطبانشان، نیازهای آنان را بسنجند و عملکرد خود را بهبود دهند. همچنین نرم افزار باشگاه مشتریان می‌تواند به خودکارسازی و اتوماسیون کردن بسیاری از فرآیندهای یک کسب و کار کمک کند.

ضرورت ایجاد باشگاه مشتریان

راه‌اندازی باشگاه مشتریان همانطور که برای مشتریان خریدی لذت‌بخش رقم می‌زند، برای کسب و کارها هم خالی از فایده نیست. این نرم افزار با ایجاد یک پایگاه داده از مشتریان باعث می‌شود صاحبان کسب و کار مشتریان خود را بهتر بشناسند و متناسب با نیازهای او، محصولات خود را عرضه کنند و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند.

مثلا یک فروشگاه اینترنتی وسایل الکترونیک، از طریق باشگاه مشتریان می‌تواند بفهمد مشتریان او در هر مقطع زمانی به چه محصولی احتیاج دارند، این اطلاعات از سوابق خرید، سن و …. به دست می‌آیند.سپس با برگزاری جشنواره‌ها و ارائه کد تخفیف، می‌تواند فروش خود را بهبود دهد.

آریاک سفر

بنابراین باشگاه مشتریان لذت یک خرید تعاملی را به مشتریان و کسب و کارها می‌دهد و باعث می‌شود اطلاعات مشتریان خیلی ساده‌تر از اینکه واحد روابط عمومی به برقراری ارتباط شخصی با هر فرد بپردازد، استخراج شوند.

دانش قدرت است

نرم‌افزارهای باشگاه مشتریان برای هر مشتری پروفایلی ایجاد می‌کند که علایق او، سوابق خرید و دیگر اطلاعاتش را نشان می‌دهد، دانستن این اطلاعات باعث می‌شود کسب و کارها بتوانند محصولات خود را بر اساس پیشینه مشتریانشان به آن‌ها پیشنهاد دهند. این کار به آن‌ها قدرتی می‌دهد که بتوانند مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهند و همچینین پیشنهادات خود را برای مشتریان اختصاصی‌سازی کنند.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی با طراحی نرم‌افزارهای باشگاه مشتریان، باعث رونق کسب و کارهای مختلف می‌شوند. یکی از این مجموعه‌ها اورست است که نرم افزار باشگاه مشتریانش امکاناتی چون برقراری ارتباط با مشتری را هم ارائه می‌دهد. پلتفرم‌های پیامرسانی مختلف یکی از روش‌های این کار است. دو طرفه بودن این ارتباط به مشتریان دلگرمی می‌دهد و همچنین باعث می‌شود انتقادات و پیشنهادات آنان توسط شرکت‌ها شنیده شود.

برگ برنده‌ای به نام «مشتریان وفادار»

پس از اینکه ارتباطی دو سویه ایجاد شود، این ارتباط روز به روز بین مشتری و برند عمیق‌تر می‌شود و ایجاد یک مشتری وفادار، برگ برنده‌ای برای برندها است. اما هیچ یک این اهداف بدون داشتن یک نرم‌افزار باشگاه مشتریان پیشرفته و امن، میسر نمی‌شود.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان اورست یک نمونه داخلی و بومی از یک سیستم پیشرفته است که برای کسب و کارها و برندهای داخلی بوجود آمده است. این نرم افزار قابلیت‌های بسیاری چون شخصی‌سازی دارد که به راحتی با تمامی کسب و کارها تطبیق پیدا می‌کند.

با این نرم افزار کسب و کارهای داخلی می‌توانند بسیاری از فعالیت‌های زمان‌بر و پیچیده خود را بدون نگرانی و به سادگی انجام دهند. این نرم افزار، امکاناتی چون حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری را هم ارائه می‌دهد.

غیر از تمامی این امکانات فوق پیشرفته، نرم افزار باشگاه مشتریان اورست به راحتی به پورتال تلفن سانترال متصل میشود و قابلیت ضبط و پخش مکالمات مشتریان را دارد و همچنین با داشتن پنل پیامک، انواع پلتفرم‌های ارتباطی و حتی امکان مشاهده مشتریان روی نقشه، کار کسب و کارها را راحت کرده است. رابط کاربری ساده و جذاب این نرم افزار، این راحتی را دوچندان می‌کند.

مرتبط با : نرم افزار باشگاه مشتریان اورست
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز