تاثیر افزایش 5 میلیون تومانی نرخ پژو 207 اتومات بر قیمت لوازم یدکی 207 / روز 8 آبان

در هفته‌های اخیر، بازار خرید و فروش خودرو و لوازم یدکی به دلیل انتظار برای نتیجه مذاکرات وین و سپس تجمعات اعتراضی در وضعیت رکود قرار گرفته است. قیمت اغلب خودروهای داخلی در یک ثبات نسبی قرار دارد؛ اما پژو 207 اتومات پس از یک افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 485 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. به علاوه، قیمت لوازم یدکی 207 در مقایسه با سایر خودروهای داخلی، جزو قطعات نسبتاً گران به شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تداوم رکود، احتمال کاهش قیمت در بازار خودرو را بالا می‌برد. همچنین، عده‌ای از افراد نیز منتظر ورود خودروهای وارداتی به کشور هستند. به گفته کارشناسان، در صورت آزاد شدن واردات خودرو، خودروهای داخلی با کاهش قیمت مواجه خواهند شد. با این حال، آزاد شدن واردات خودرو در سال جاری بعید به نظر می‌رسد.

نشان ایرانی بر روی قطعات قاچاق!

یکی از عواملی که باعث اقبال کمتر مردم به خرید خودروهای گران قیمت داخلی می‌شود، هزینه بالای قطعات یدکی این نوع از اتومیبل‌ها است. افزایش قیمت لوازم یدکی 207 و سایر خودروهای داخلی منجر به خرید و فروش بیشتر قطعات قاچاق و کم‌کیفیت شده است. به گفته فعالان صنفی بازار لوازم یدکی، بیش از 2 میلیارد دلار قطعه قاچاق در بازار وجود دارد که کیفیت خوبی ندارند. به علاوه، تعدادی از تولیدکنندگان صوری برای بهره‌مندی از تسهیلات و معافیت‌های بخش تولید، اقدام به زدن لیبل ساخت ایران بر روی قطعات چینی می‌کنند. متاسفانه، وارد کردن برخی قطعات چینی برای بسیاری از شرکت‌ها صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به تولید داخلی آن دارد. همین امر باعث می‌شود تا علاوه بر افزایش قاچاق، اجناس تقلبی و بی‌کیفیت بیشتری به نام تولید داخلی به مشتریان فروخته شود.

آریاک سفر

یکی از اقداماتی که وزارت صمت برای بهبود بخشیدن به وضعیت نابسامان بازار لوازم یدکی انجام داده است، ممنوع کردن ورود تعدادی از قطعات به دلیل داشتن نمونه مشابه داخلی است. با این حال، هر چند که این اقدام از برخی جهات حرکت مثبتی محسوب می‌شود؛ اما باید به افزایش کیفیت و کنترل قیمت لوازم یدکی داخل هم توجه داشت. تجربه‌های چند سال گذشته نشان داده است که در اغلب مواقع، ایجاد ممنوعیت باعث افزایش استقبال مردم به بازار خارجی خواهد شد.

بررسی قیمت روز لوازم یدکی اصل پژو ۲۰۷

امروزه، کسب آگاهی از قیمت واقعی لوازم یدکی اصل و با کیفیت کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد. همچنین، با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان به راه‌های تشخیص قطعات اورجینال و مراکز معتبر فروش لوازم یدکی پی برد. مجموعه یدک یار، جزو بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های فروش اینترنتی لوازم یدکی اصل در کشور محسوب می‌شود. مالکان خودرو می‌توانند با اطمینان از اصالت کالا، قطعه مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرند. تهیه لوازم یدکی اورجینال پژو 207 یکی از دغدغه‌های مالکان این خودرو است. به همین منظور، لیست قیمت برخی از قطعات مصرفی 207 از وبسایت یدک یار در جدول زیر ارائه می‌شود.

لازم به تاکید است که این لیست قیمت مربوط به لوازم یدکی اورجینال پژو 207 بوده و متقاضیان می‌توانند بعد از ورود به فروشگاه اینترنتی یدک یار ، قیمت قطعات این خودرو را در برندهای مختلف و سطوح قیمتی متفاوت، به صورت تفکیک شده مشاهده کنند؛

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

مرتبط با : یدک یار
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز