بی ام و i8 M مدل 2024 با ظاهری دلبرانه رونمایی شد + عکس

آنطور که از شواهد مشخص است، از علاقه شرکت بی ام و به عرضه خوردوهای اسپرت کم نشده است. کانسپت بی ام و از مدل اسپورت هیبریدی بی ام و i8 M گواه این موضوع است. بهتر است نام این مدل را i8 M بگذاریم، چون طرح پیشرفته‌ای از مدل فعلی است. به گزارش کاماپرس و به نقل از کار پرایس تودی، پیش‌بینی می‌شود که i8 M با بهبود قابل‌توجه در قدرت موتور، افزایش توانایی رانندگی تمام الکتریکی و استایل و شاسی اصلاح شده‌اش متمایز باشد.

قیمت بی ام و i8 M مدل 2024

خودروی مذکور در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود و طبق پیش‌بینی‌ها، قیمت تمام‌شده بین 165 هزار تا 180 هزار دلار خواهد داشت. بی ام و ادعا می‌کند این خودروی جدید قدرت کل معادل 591 اسب بخار خواهد داشت. مدل i8 قدرتی معادل 369 اسب بخار دارد. به لطف این پیشرانه ارتقا یافته، i8 M بهتر می‌تواند با رقبایی مثل لکسوس LC500، پول استار وان و آکورا NSX رقابت کند.

چه تغییرات دیگری در مدل 2024 i8 ایجاد شده است؟

مدل 2024 خودرو i8 که هر نامی ممکن است توسط شرکت بی ام و روی آن گذاشته شود، محصول هیبریدی کاملاً جدیدی است که در سال اواخر سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات مؤثق زیادی درمورد این محصول در دسترس نیست. پیش‌بینی می‌شود که مدل i8 M از نوع کوپه و با سقف و پنجره روستر باشد.

عملکرد i8 M مدل 2024 از نظر موتور، گیربکس و سایر موارد

پیش‌بینی می‌شود پیشرانه هیبریدی مدل i8 M با موتور الکتریکی برای چرخ‌های جلو و یک موتور با سوخت بنزینی برای چرخ‌های عقب باشد. مدل i8 M به جای آنکه یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندری داشته باشد، مجهز به موتور چهار سیلندر توربوشارژ خواهد بود.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

عمر باتری، ظرفیت شارژ و برد i8 M بی ام و مدل 2024

برد 18 مایلی با خودروی الکتریکی i8 برای سرنشینان ناامیدکننده است. طبق طرح‌های مفهومی فاش‌شده، مدل جدید برد 62 مایلی خواهد داشت. این امر نشان می‌دهد که مهندسان بی ام و راهی برای افزایش مایل‌ها از باتری 11.6 کیلووات در ساعت یافته‌اند. با نزدیک‌تر شدن به زمان فروش مدل i8 M، جزئیات بیشتری درمورد باتری، برد و طرفیت شارژ آن در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که i8 M هنوز تولید نشده است، نسخه آزمایشی آن هم هنوز در دسترس نیست و تخمینی از مصرف سوخت آن ارائه نشده است. طبق برآوردها، پیشرفت‌های قابل توجهی در شتاب و برد خودروی جدید ثبت شده است. احتمال می‌رود مدل i8 M 2024 مصرف سوخت مطلوب‌تری نسبت به نسخه فعلی خودرو داشته باشد.

مشخصات کابین i8 M

هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود بی ام و مشکل درب از جلو و رکاب کناری در را حل کند و آن را پایین‌تر بیاورد. در آینده، خودروی i8 M نمادی از بی ام و خواهد بود و انتظار می‌رود از فناوری پیشرفته، مواد باکیفیت و طراحی چشم‌نواز در طراحی آن استفاده شود. صندوق جلوی خودرو هم فضای بیشتری خواهد داشت.

وضعیت ایمنی i8 M

ممکن است تا زمان رونمایی از این خودرو، فناوری‌های پیشرفته‌تری در آن به کار رود. هر چند، نتایج منتشرشده از وبسایت اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات متحده  وموسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها حاکی از آن هستند که موارد زیر باید در سیستم ایمنی خودرو تعبیه شوند:

– شناسایی عابر پیاده در استانداردهای ترمز اضطراری خودکار

– کمک به حفظ خطوط و هشدار خروج از خط استاندارد

–  کروز کنترل تطبیقی برای رانندگی نیمه مستقل

انتهای پیام

مرتبط با : آکورابی ام ولکسوس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز