بیمه سامان در مسیر توانگری مالی

بیمه سامان

اعضای هیئت مدیره بیمه سامان، به منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه سرویس مطلوب به بیمه‌گذاران در انتخاب مدیران ارشد و میانی اقدام به جذب نیروهایی متخصص و مجرب در امور بیمه‌ای با هدف مشترک ایجاد خلاقیت و تمایز در ارائه محصولات و خدمات در صنعت بیمه نمودند.

به گزارش کاماپرس، مدیران بیمه سامان بر این باورند که با استفاده از آخرین دانشها و ابزارهای حرفه‌ای و اعتقاد بر اصل مشتری مداری تمامی نیازهای بیمه‌ای مشتریان را شناسایی کرده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

کادر کارشناسی بیمه سامان با برخورداری از تحصیلات دانشگاهی و آشنایی کامل با صنعت بیمه، زیر نظر مدیران با تجربه، سعی در حفظ منافع بیمه شدگان خود داشته و می‌کوشند با ارائه مشاوره در زمینه مدیریت ریسک، از بروز خسارات احتمالی برای بیمه گذاران پیشگیری نمایند. سطح توانگری مالی شرکت بیمه سامان برای هشتمین سال متوالی در بالاترین میزان ممکن تثبیت شد. براساس اعلام بیمه مرکزی و پس از بررسی صورت‌های مالی سال گذشته شرکت، نسبت توانگری مالی بیمه سامان عدد «۱۰۱» محاسبه شد. بر این اساس بیمه سامان همواره تلاش دارد با مدیریت صحیح و علمی دارایی‌ها و تعهدات خود نسبت توانگری مالی را در بهترین وضعیت حفظ کند. سطح توانگری مالی بیمه سامان برای سال ۱۳۹۹ معادل «یک» اعلام شده است.
به گزارش دنیای اقتصاد، شرکت‌های بیمه در اجرای مقررات مصوب شورای عالی بیمه (آیین‌نامه شماره ۶۹) موظفند توانگری مالی خود را پس از حسابرسی صورت‌های مالی سالانه، محاسبه و همراه اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی به بیمه مرکزی ارسال کنند. بیمه مرکزی سپس این گزارش را بررسی و نظر خود را درباره توانگری مالی اعلام می‌کند. شرکت‌هایی که در سطح «یک» توانگری قرار دارند، از توانایی کافی برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه‌گذاران و صاحبان حقوق آنها برخوردارند و یکی از اقدامات فنی در راستای حفظ و توسعه توانگری مالی یک شرکت بیمه است. سطوح نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه در پنج سطح زیاد به کم دسته‌بندی می‌شود و بیمه سامان تاکنون در بهترین سطح یعنی بالاتر از ۱۰۰ قرار داشته است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه سامان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز