بیمه بیکاری : مشمولان شماره حساب ارسال کنند

لست سکند

وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از لزوم اقدام مشمولان بیمه بیکاری برای ارسال شماره حساب‌شان خبر داد.

به گزارش کاماپرس، در حالی که حدود سه ماه از فراخوان وزارت کار برای ثبت نام متقاضیان دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا می‌گذرد و سازمان برنامه و بودجه نیز از تامین اعتبارات صندوق این بیمه خبر داده، پرداخت حق بیمه برخی مشمولان به مرحله ارسال شماره حساب رسیده است.

بر همین اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه که امروز منتشر کرد اعلام شده است که تمامی مقرری بگیرانی که در اسفند سال گذشته بیکار شده اند ظرف ۲۴ ساعت آینده پیامکی دریافت می کنند.

متن اطلاعیه چه می‌گوید؟

براساس این اطلاعیه، متن پیامک به این شرح است: «متقاضی محترم، لطفا به محض دریافت این پیامک با مراجعه به سامانه «ثبت درخواست بیمه بیکاری» و در اسرع وقت( حداکثر ۱۲ ساعت) نسبت به درج شماره حساب بانکی خود در یکی از بانک های تعیین شده در سامانه اقدام کنید. بدیهی است مسئولیت اعلام صحت و سقم شماره حساب و انطباق آن با کد ملی بر عهده جنابعالی است.»

راز آسمان پایتخت

متقاضیان فروردین عجله نکنند

گفتنی است، فهرست افرادی که تاریخ بیکاری آنان در فروردین ماه سال جاری است نیز از سوی سازمان تامین اجتماعی احصاء و در آینده ای نزدیک برای این افراد نیز پیامکی با مضمون فوق ارسال خواهد شد.

پایان پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “بیمه بیکاری : مشمولان شماره حساب ارسال کنند

  1. Sama گفته:

    سلام وقتتون بخیر.من مربی مهد کودک هستم از اول اسفند اداره بهزیستی مرکز مارو تعطیل کرد،ما هم بیمه بیکاری ثبت نام کردیم کد رهگیری برام اومد بعد چن روزم اومد که داره برسی میشه مراجعه به اداره کار نکنین،امروزم برای همه همکارای من پیام ثبت حساب بانکی اومد غیر من با اون که همه ما در یک شرایط بودیم بیمه بیکاری حوادث غیر متقربه ثبت نام کردیم!!!ممکنه چن روز دیگه برام پیام بیا نه؟چون ۲۴ساعت شده امیدی نداشته باشم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز