بیمارستان مسیح دانشوری وارد لیگ برتر شد

درحالی که بحث برسر ابتلای برخی بازیکنان فوتبال به کرونا و لغو تعدادی از بازی ها بالاگرفته است، پای بیمارستان مسیح دانشوری هم به این پرونده بازشد.

به گزارش کاماپرس، دو بازی لیگ برتر فوتبال(استقلال-پارس جنوبی جم و فولادخوزستان-نساجی ) در هفته جاری به دلیل ابتلای بازیکنان دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان به کرونا لغو شد، همین موضوع شایبه هایی را درباره تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا، صحت آزمایش های انجام شده و همچنین مرجعی که اقدام به گرفتن تست کرده، ایجاد کرد.
در میان این بی اعتمادی ها و ابهامات ، نام بیمارستان مسیح دانشوری به عنوان مرکز رفرنس تشخیص کووید۱۹، هم دیده می شود، درحالی که نتایج آزمایش استقلالی ها توسط متخصصان بیمارستان مسیح دانشوری مورد بررسی قرار گرفته است اما باشگاه پارس جنوبی در بیانیه ای به‌وضوح از «سوء‌ظن» درباره محلی که تست کرونای استقلالی‌ها صورت گرفته، صحبت کرده است.
دراین بیانیه آمده است که باید اسناد و مدارک بازیکنان کرونایی استقلال در کمیسیون ستاد کرونا در ورزش مورد بررسی قرار گیرد، نه اینکه باشگاه استقلال صرف معرفی یکسری اسامی که گفته می‌شود بالغ بر 60 نفر به اصطلاح بازیکن بدون شناسایی هویتی (داشتن کارت بازی) برای آزمایش و تست به بیمارستان یا آزمایشگاهی که اعتبار آن جای تأمل دارد و مورد سوءظن است، اقدام کند.

حاشیه های تست کرونای آبی پوشان

وارد کردن این اتهامات به بیمارستان مسیح دانشوری، واکنش هایی به همراه داشت، «دکتر سیدعلی‌رضا ناجی» پزشکی که نمونه‌های بازیکنان استقلال را گرفته بود، در‌این‌باره به ایرنا گفت: «باشگاه استقلال با مرکز ما (بیمارستان مسیح دانشوری) که مرکز رفرنس تشخیص کووید۱۹ محسوب می‌شود، تماس گرفت و خواهش کرد که تست‌های آنها را انجام بدهیم.
او ادامه داد: روز سیزدهم تیرماه ساعت ۱۶:۳۰ بنده و همکارانم در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شدیم و ۶۱ نمونه از مربیان و بازیکنان این تیم گرفته شد که کارهای آزمایشگاهی آن از همان لحظه شروع و ۱۲ مورد آن مثبت اعلام شد.
دکتر ناجی گفت: ما هیچ‌گونه رابطه‌ای با هیچ‌کس نداریم و ضوابط حرفه‌ای خود را انجام می‌دهیم و همان‌طور که گفتم به محل تمرین استقلال رفته و نمونه‌برداری انجام دادیم. من خودم از تمام کادر و بازیکنان استقلال نمونه گرفتم و تست را به‌همراه همکارانم در سیستم بیمارستان مسیح دانشوری ثبت کردم، باید به‌جای تهمت‌زدن به یکدیگر منطق را در زندگی حاکم کنیم.
با توجه به توضیحاتی که دکتر ناجی داده حالا شایعاتی به راه افتاده که چندین نفر از 12 عضوی که عنوان شده تستشان مثبت است، اصلا در ترکیب اصلی استقلال نبوده و در زمره بازیکنان جوان و امید این باشگاه بوده‌اند.

آریاک سفر

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز