بیل گیتس چهارمین میلیاردر دنیا از همسرش جدا می‌شود

لست سکند

بیل گیتس میلیاردر سرشناس  آمریکایی و مالک مایکروسافت شب گذشته در توییتر اعلام کرد از همسرش جدا می‌شود.

به گزارش کاماپرس، بیل گیتس چهارمین مرد میلیاردر دنیا از همسرش ملیندا جدا می شود. این زوج سرشناس با انتشار بیانه ای در توییتر اعلام کرده اند دیگر حضورشان در کنار هم دیگر سازنده نیست و به این نتیجه رسیده اند که به ازدواجشان خاتمه بدهند و از همدیگر جدا شوند.

بیل گیتس و ملیندا در دهه ۸۰ میلادی با یکدیگر ازدواج کردند و حالا سه فرزند دارند و در کنار هم بنیاد بیل و ملیندا گیتس را که برای امور انسان دوستانه تاسیس کرده‌اند،‌مدیریت می کنند.

بنیاد خیریه این زوج تاکنون میلیاردها دلار هزینه درمان بیماری‌های عفونی و ترویج واکسیانسیون کودکان در سراسر دنیا و به خصوص کشورهای فقیر آفریقایی کرده است.

زوج بیل گیتس و ملیندا با همکاری وارن بافت، دیگر میلیاردر آمریکایی، جنبشی را راه‌اندازی کرده‌اند که از میلیاردهای جهان می‌خواهد بخش بزرگی از دارایی شخصی خود را برای خیریه و نیازهای بشریت هزینه کنند.

راز آسمان پایتخت

طبق اعلام مجله فوربس دارایی‌های بیل گیتس حدود ۱۲۴ میلیارد دلار است . او که سالها لقب پولدارترین مرد دنیا را یدک می کشید، حالا نفر چهارم لیست میلیاردرهای دنیا ایستاده است.

بیل گیتس سال گذشته از هیات مدیره مایکروسافت استعفاء داد و اعلام کرد از این پس فقط روی فعالیت‌های انسان‌دوستانه تمرکز می کند.

بیل و ملیندا گیتس در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر کرده‌اند نوشته اند: «در ۲۷ سال گذشته ما سه فرزند برومند تربیت کردیم و بنیادی راه انداختیم که در تمام جهان فعالیت می کند و به مردم جهان برای فراهم کردن یک زندگی همراه با سلامتی و سازندگی یاری می رساند. ما همچنان به کار مشترکمان و باورهایمان در به سرانجام رساندن این هدف ادامه می دهیم، اما به این نتیجه رسیدیم که در فاز بعدی عمرمان، دیگر در کنار هم به عنوان یک زوج کارآیی نداریم.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز