بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی برگزار می شود

لست سکند

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌ المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از تاریخ 14 تا 17 تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با اهدافی همچون ارتقا ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارائه دستاوردهای تکنولوژی و تجهیزات این حوزه، توسعه ورزش‌های پایه، آشنایی با پیشرفت‌های تجهیزات ورشی و همچنین ارتقا کیفیت تولید و تجهیزات ورزشی آغاز به کار خواهد کرد.

در راستای ارتقا کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی برندهای متعددی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند که  برند شرافیت نیز برای اولین بار در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. بنابراین علاقمندان می‌توانند با حضور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن 8، غرفه شماره 26 از ساعت 8 تا 15 بعدارظهر از تولیدات این برند بازیدید کنند.

برند شرافیت با هدف بهبود کیفیت پوشاک و لوازم کاربردی تخصصی بدنسازی همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. برند شرافیت رسالت خود را کیفیت بالا و دقیق بودن محصولات می‌داند همچنین تمامی محصولات را با تاییدیه اصالت به مشتریان عرضه می‌کند. این برند همچنین قصد دارد برای ورزشکاران به روزترین مدل‌ها همراه باکیفیت بالا را رائه دهد.

از تولیدات شرافیت در حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی می‌توان به لوازم بدنسازی، لباس ورزشی زنانه، لباس ورزشی مردانه و اکسسوری ورزشی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

لباس‌‌های مردانه شرافیت شامل هودی، سویشرت، پلیور، شلوار و شلوارک ورزشی، تیشرت و پلوشرت، رکابی و ست لباس ورزشی می‌شود. و از تولیدات این برند برای خانم‌ها می‌توان لگ، تاپ، هودی، شلوار اسلش و تیشرت ورزشی را نام برد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حمایت انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران توسط شرکت نمایشگاهی میلاد نور از ساعت 8 صبح الی 3 بعدازظهر 14 تا 17 تیرماه 1401 برگزار می‌شود که بازدید برای عموم آزاد است و علاقمندان به این حوزه به مدت 4 روز می‌توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام‌

مرتبط با : شرافیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز