بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی اراک 1401

بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از روز 10 بهمن ماه 1401 به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی آغاز به کار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 7 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اراک برگزار می‌شود. در این رویداد بیش از 70 شرکت کننده فعال در حوزه‌های مبلمان و دکوراسیون داخلی جهت عرضه محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند.

همچنین گروه‌های کالایی متنوعی در حوزه‌های انواع مبلمان کلاسیک، استیل، مبلمان راحتی، سرویس خواب، میز غذاخوری و دکوراسیون داخلی توسط شرکت کنندگان عرضه می‌شود. در این رویداد علاوه بر حضور محصولات متنوعی در زمینه چراغ‌های روشنایی و تزئینی، محصولات دیگری از جمله آینه و شمعدان نیز توسط شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 10 لغایت 14 بهمن ماه 1401 از ساعت ۱۵ تا ۲۱  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از این رویداد بازدید کنند.

آریاک سفر

همچین بیست و ششمین و بیست و هفتمین دوره این رویداد طی شهریور و آذر ماه سال جاری با حضور فعالان این صنعت در گروه‌های کالایی متنوعی از جمله انواع مبلمان، دکوراسیون داخلی، چراغ‌های روشنایی و تزئینی، سرویس خواب، میز غذاخوری، کالای خواب و لوازم خانگی برگزار شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز