بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران 1401

صنعت برق-کاماپرس
لست سکند

بیست و دومین نمایشگاه بین‌­المللی صنعت برق ایران از روز 29 آبان ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران آغاز به کار می­‌کند.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه یکی از رویدادهای کلیدی و تأثیرگذار در حوزه صنعت برق است که هرساله با حضور شرکت­‌های توانمند داخلی و خارجی فعال در این حوزه برگزار می­ شود. همچنین بستر مناسبی جهت تبادل اطلاعات، معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای فعالان صنعت برق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و مجموعه‌های وابسته در جهت رشد و توسعه این صنعت و اقتصاد کشور است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور فعال 350 شرکت داخلی و 20 شرکت و نمایندگی خارجی از هفت کشور در فضایی به وسعت 22 هزار و 100 متر مربع توسط شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران برگزار می‌­شود.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 29 آبان الی 2 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

بیست و یکمین دوره این نمایشگاه طی آبان ماه سال گذشته با حضور 284 شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه صنعت برق در 11 سالن نمایشگاهی در وسعت 40 هزار مترمربع که شامل ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی است در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین­‌المللی تهران برگزار شد. در این رویداد گروه­‌های کالایی متنوعی در بخش‌­های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌­های ابزار دقیق، خطوط انتقال و غیره عرضه شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز