بیست و دومین شعبه‌ هایپراستار افتتاح شد

هایپراستار

هایپر استار فروشگاهی زنجیره‌ای در ایران است که شعبه‌هایی در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، یزد و کرج دارد. نخستین شعبهٔ این فروشگاه در سال ۱۳۸۸ در غرب تهران افتتاح شد.

به گزارش کاماپرس، هایپراستار از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال 2009 اولین شعبه خود را در غرب تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد. در حال حاضر هایپراستار دارای 22 شعبه در سراسر ایران است. درحال‌حاضر هایپراستار در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، یزد، قم، مشهد وقزوین حضور دارد. هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب به مصرف کننده است که در واقع ارزش های هایپراستار را تشکیل میدهند. تنوع کالایی بالا، بالغ بر هزاران قلم که دامنه انتخاب بالایی را فراهم میکند، همچنین در اختیار قراردادن کالاهای با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسبترین قیمت همراه با تخفیفات روزانه از مهمترین ارزشهای هایپراستار است، که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، بیست و دومین شعبه‌ هایپراستار در شهر قزوین افتتاح شد. این شعبه در زمینی به مساحت ۱۹۵۰ مترمربع که پارکینگ آن ظرفیت تعداد ۶۳۰ خودرو را دارد، ساخته شده است. این شعبه فروشگاهی تلاش می‌کند تا در طول مدت شیوع ویروس کرونا، با پیروی از استانداردهای بین‌المللی بهداشتی HACCP، شرایط مناسبی را از نظر رعایت بهداشت برای خریداران ایجاد کند. در مجموعه ‌هایپراستار، یک شرکت سوئیسی به نام SGS در تمام مدت فعالیت فروشگاه‌ها، نظارت دقیقی را اعمال می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تمام محصولات موجود در‌ هایپراستار سالم هستند و به دور از آلودگی به‌دست خریداران می‌رسند. در همین راستا تست‌های مخصوصی وجود دارد که شرکت SGS با استفاده از آنها به‌طور مداوم از سلامت محیط، کارکنان و محصولات موجود در‌ هایپراستار مطمئن می‌شود. همچنین، راهکارهای دیگری هم در مجموعه‌ هایپراستار قزوین در پیش گرفته شده‌ تا طبق توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی، محیطی امن و سالم برای خرید ایجاد شود.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هایپراستار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز