بیت کوین به کانال ۶۰ هزار دلاری نرسید

لست سکند

گفته می‌شد بیت کوین کانال ۶۰ هزار دلاری را فتح می‌کند، اما این ارز دیجیتال در همان کانال ۵۸ هزار دلاری درجا زد تا ارزش بیت کوین در بازارها با کاهش همراه باشد.

به گزارش کاماپرس، با اینکه در یکی دو روز گذشته بیت کوین نتوانسته به اوج گیری خود ادامه بدهد، اما همچنان کارشناسان اقتصادی معتقدند این پول دیجیتال در حال حاضر در بازار رمز ارزها سلطنت می کند و حتی ممکن است به زودی به رقم ۱۳۰ هزار دلار هم برسد.

اما در چند روز گذشته بقیه ارزهای دیجیتالی در سایه افت موقت بیت کوین مجالی برای خودنمایی پیدا کرده اند. بر اساس گزارش سی ان بی سی و پس از ناکامی بیتکوین در فتح کانال ۶۰ هزار دلاری، سهم بیت کوین از کل بازار ارزهای دیجیتالی به کمتر از دو سوم کاهش پیدا کرده و با عث صعود سنگین دیگر ارزها و ورود شرکت های بزرگ به صورت گسترده تر در بازار این رمزارزها شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

تا جایی که بعد از بانک های مرکزی چین، کانادا، روسیه و سوئد، حالا بانک مرکزی تایلند نیز اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۲ از نسخه آزمایشی ارز دیجیتالی خود رونمایی می کند.

راز آسمان پایتخت

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۹۴۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۴ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شروع شد.

در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۵۸ هزار و ۶۱۷.۴۱ دلار در صدر رمز ارزهای دیجیتال قرار دارد. اتریوم هم با قیمت: ۲۰۹۲.۳۷ دلار مثل همیشه بعد از بیت کوین در مقام دوم است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز