بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟

بیت کوین هفته گذشته نتوانست به صعودش در فتح قله های جدید ادامه بدهد، اما با این اوصاف یک کارشناس بازار ارزهای دیجیتال معتقد است بیت کوین یک روز به ارزش یک میلیون دلار هم می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین که از ماه گذشته تخته گاز می رفت و هیچ کدام از ارزهای دیجیتال به گرد پایش هم نمی رسیدند، هفته گذشته کمی درجا زد و مقداری از ارزشش را از دست داد. اما با این اوصاف سردبیر کوین دسک معتقد است بیتکوین همچنان یک دارایی فوق العاده جذاب است و حتما باید حفظ شود.

سردبیر کوین دسک پیش بینی کرده در پنج سال آینده قیمت هر واحد بیتکوین به هزار دلار می رسد. او در مصاحبه با یاهو فاینانس با اشاره به محدود بودن تعداد بیتکوین های قابل استخراج گفته، بیتکوین یک کالای محدود است و با توجه به تقاضای بالای آن تابع اصل کمیابی است و حتما یک روز به ارزش یک میلیون دلار می رسد .

به گفته او سال ۲۰۲۴ اتفاق یک جهش قیمتی بسیار بزرگ در بیتکوین رخ می دهد. به گزارش ایسنا، در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتالی جهان حدود یک تریلیون دلار است که نسبت به سال قبل تقریبا دو برابر شده است.

آریاک سفر

ارزش بازار بیت کوین بیشتر از ارزش بازار شرکت های مشهوری مثل فیس بوک، تسلا و علی بابا است. بسیاری از همین شرکت های بزرگ وارد بازار بیت کوین شده اند و شرکت تسلا حدود ۲.۵ میلیارد دلار بیتکوین در اختیار دارد. بانک های بزرگ نیز مثل جی پی مورگان و گلدمن ساکس با الهام گرفتن از رمزارزها به دنبال توسعه رمزارزهای مخصوص به خود هستند.

با اوصاف بعضی از منتقدان رمزارزها معتقدند ارزهای دیجیتالی یک حباب بزرگ هستند. مایک نووگراتس، سرمایه گذار مشهور معتقد است پایان خوشی در انتظار این رمز ارزها و سرمایه گذارانشان نیست. قیمت بیت کوین امروز با %3.8 افزایش، 57,961 دلار اعلام شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز