بیت کوین قله 100 هزار دلاری را تسخیر می‌کند؟!

بیت کوین، رمزارز معروف، در حال حاضر بیشترین قیمت سه ماه اخیر را تجربه می‌کند. اکنون این ارز دیجیتال 49 هزار و 690 دلار نرخ دارد. روز گذشته بیت کوین به دامنه قیمتی 50 هزار دلاری هم وارد شد، اما در این نرخ دوام نیاورد و در جریان آخرین روندهای معاملاتی روز گذشته به محدوده 49 هزار و 246 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین از اواسط جولای امسال به صورت مداوم در حال رشد بوده و اکنون هم روند صعودی این رمزارز ادامه‌دار است. خرید 500 میلیون دلار رمزارز توسط کوین‌بیش و اقدام پی‌پل در راه‌اندازی خدمات مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کشور انگلستان از موارد حائز اهمیت رشد فزاینده بیت کوین طی یک هفته اخیر بودند.

عبور بیت کوین از مرز قیمتی 50 هزار دلاری، امیدهای تحلیلگران را نسبت به تداوم روند صعودی زنده کرد. تا جایی که برخی تحلیلگران حوزه رمزارزها نرخ 50 هزار دلاری را به معنی باز شدن راه رسیدن به محدوده 100 هزار دلاری، قبل از پایان سال جاری میلادی دانسته‌اند.

آریاک سفر

مخالفان صعود قیمتی بیت کوین

در مقابل معامله گران فعال این بازار مثل دیسنتریدر، معتقدند که حجم معاملات کم بیت کوین عامل اصلی بازدارنده رشد قیمتی این رمزارز است. به گفته وی این تعداد از معاملات صورت گرفته برای بیت کوین احتمالا نشانه‌ای از نیاز تجدید قوای خریداران در حمایت‌های پایین‌تر باشد. به گفته دیسنتریدر، حجم معاملات فعلی این ارز دیجیتال برای عبور از قیمت 52 هزار دلاری کافی نبوده و احتمال سقوط به مرز 48 هزار دلار یا حتی کانال‌های پایین‌تر هم وجود دارد.

یکی دیگر از تحلیلگران بازار به نام کاربری کریپتو اد، بیان کرده که بازه 49 هزار و 300 تا 49 هزار و 100 دلاری برای افرادی که می‌خواهند موقعیت خرید اتخاذ کنند، ناحیه مناسبی است. کریپتو اد اعلام کرده که کاهش قیمتی بیت کوین ادامه دار است و این رمزارز زیر نرخ 50 هزار دلاری تثبیت خواهد شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز