بیت کوین در راه تسخیر قله ۱۰۰ هزار دلاری!

لست سکند

رمزارز معروف دنیا که در حال تجربه قیمت 40 هزار دلاری بود، در این کانال باقی نماند. بیت کوین با کاهش هزار و 879 دلاری که نسبت به دیروز داشته، 39 هزار و 542 دلار نرخ گرفت. با این حال بیت کوین با ارزش بازاری حدودا 746.5 میلیارد دلاری همچنان بین سایر رمزارزها رتبه اول را دارد. 45.12 درصد از کل سهم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است. بعد از بیت کوین، اتریوم بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز برای اولین بار کشور آلمان اعلام کرد که قصد دارد که برای برخی از صندوق‌های سازمانی خود اجازه سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در سرمایه‌های مجازی را صادر کند. در اوکراین نیز قانون جدیدی مبنی بر انتشار ارز مجازی اختصاصی این کشور تصویب شده است. این کار با هدف توسعه بیشتر بازار خدمات پرداخت و تشویق نوآوری در بخش مالی اوکراین انجام می‌شود.

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره فدرال رزرو آمریکا، نیاز به راه اندازی دلار دیجیتال در این کشور بسیار محسوس بوده و فوریت دارد.

راز آسمان پایتخت

پیش‌بینی‌ها درباره بیت کوین درست از آب درمی‌آیند؟

برخی کارشناسان معتقدند که این ریزش قیمتی بیت کوین موقتی بوده و دوباره محدوده قیمتی 40 هزار دلار را می‌شکند. به گفته یک کارشناس بازار ارزهای دیجیتال، اصلاح قیمت بیت کوین تا محدوده 30 هزاری دلاری برای بازار رمزارزها لازم بود. این ارز دیجیتال تا پایان سال 2021، احتمال صعود به محدوده قیمتی 100 هزار دلاری را هم دارد.

گفتنی است این رمزارز چندین هفته در محدوده 33 هزار دلاری قرار داشته و سرانجام دیروز توانست از کانال قیمتی 40 هزار دلاری عبور کند. طبق گزارش اینوستینگ- سایت سرمایه‌ای- بیت کوین به بالاترین سطح قیمتی دو ماه اخیر دست پیدا کرد. در حال حاضر سرمایه گذاران زیادی در سراسر جهان برای افزایش ذخیره بیت کوین خود تلاش می‌کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز