بیت کوین با حمایت برندها دوباره صعود کرد

بیت کوین که تا دو روز پیش به سرعت در حال سقوط به کانال‌های پایین‌تر قیمتی بود، اکنون در کانال 48 هزار دلاری قرار دارد. این رمزارز معروف نسبت به آخرین قیمت روز گذشته 326 دلار رشد داشته و اکنون در محدوده 48 هزار و 419 دلار معامله می‌شود. یکی از دلایل عمده برگشت قیمتی بیت کوین این است که سرمایه داران و شرکت‌های معروف جهان در روزهای اخیر مقدار زیادی از این ارز دیجیتال را خریداری کرده‌اند. اخیرا مایکرواستراتژی مقدار زیادی بیت کوین خریداری کرده و پول زیادی را به این بازار وارد کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مایکل سیلور، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی، با انتشار توییتی از خرید 5 هزار و 50 واحد بیت کوین به ارزش بیشتر از 240 میلیون دلار توسط این شرکت خبر داد. به گفته سیلور، این مقدار بیت کوین‌ها با قیمت متوسط 48 هزار و 99 دلار خریداری شده‌اند. مایکل سیلور یکی از طرفداران سرسخت این رمزارز است و همواره شرکت‌های آمریکایی را به خرید آن تشویق می‌کند. سیلور پیش‌ از این اعلام کرده که قیمت بیت کوین هر چقدر دچار نوسان شود، شرکت مایکرواستراتژی هیچ یک از آن‌ها را نخواهد فروخت.

آریاک سفر

ایران؛ طرفدار بلاتکلیف رمزارزها!

در حالی که اکثر کشورهای جهانی موضع روشنی نسبت به مقوله رمزارزها اتخاذ کرده‌اند، ایران هنوز هم به صورت واضح حمایت یا طرد این موضوع را اعلام نکرده است. در گزارشی که کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تازگی تنظیم کرده، درباره ظرفیت ارزهای دیجیتال و اهمیت آن برای تحریم‌ها، مواردی بیان شده است. با این حال هنوز برنامه یا قانون مدونی در این باره شکل نگرفته و فعالان این حوزه در ایران دچار سردرگمی شده‌اند.

نداشتن برنامه مشخص در این خصوص، باعث ایجاد مشکلاتی مثل قطع گسترده برق در فصل تابستان بود و ادامه این روند مشکلات بیشتری را برای کشور ایجاد خواهد کرد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز